Vuurwerk ophalen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Plannen zijn veranderd!

Vuurwerktotaal in Oldenzaal: 9:30/9:45
Vervolgens even gassen naar Hardenberg: 08:00 - 11:00
En dan in de avond met de voet naar Cameron in Oldenzaal! (Voor magnum spul)

Voor t eerst een groter budget dan 500. Gelijk maar goed uitbesteed dankzij deze fantastische forum..
28 december shoppen in ons ooster buurland en dan in de avond naar megavuurwerk groningen
30 december tegen de middag naar haulerwijk en in de avond Giezenvuurwerk hoogkerk
Alleen nog invullen wanneer ik naar Onwijsvuurwerk ga in Groningen. Word waarschijnlijk 30e in de ochtend. Dan heb ik nog een volle dag om te bedenken wat ik met al t moois ga doen. Uiteraard even kiekjes nemen van de collectie en misschien nog wel even naar een shop op 31e na de middag voor de sluitings koopjes :handsup::droolthum

Tot een jaar of 5 geleden haalde ik het altijd de 1e verkoopdag op. Nu ga ik de 1e verkoopdag naar Duitsland en haal ik het de 2e verkoopdag op. Dat is nu op maandagochtend. In de middag tot de avond bezig met kooien knippen e.d. Dat is niet erg want ik kan dan toch moeilijk slapen :p

Ik werk al jaren in een vuurwerkwinkel. Dan is het ophalen van een bestelling helemaal niet zo vanzelfsprekend. Aangezien ik er drie (of vier) dagen fulltime werk, houd je nauwelijks tijd over om een "gewone" bestelling op te halen. Uiteraard neem ik vuurwerk mee van de winkel waar ik ga werken. Dat is meestal flexibel: na de eerste werkdag, of pas de laatste dag als ik dan nog wat extra korting kan krijgen. Maar het probleem zit 'm in een freakbestelling. Ik moet zorgvuldig kijken wanneer en waar ik elders kan bestellen. Afgelopen jaar had ik in Breda besteld, omdat ik daar mijn bestelling 's avonds laat om 22 uur nog kon ophalen op zaterdag. Terwijl de winkel waar ik werk dan tot 20 uur geopend is. Vorig jaar had ik ook nog bij RedWire een bestelling gedaan. Dat was niet ideaal, want bij die kleine sigarenboer kon ik het alleen ophalen toen de winkel waar ik werkte ook open was. Gelukkig kon ik op een rustig moment even naar de RedWire dealer scheuren, die gelukkig op slechts 5 minuten rijden van mijn werkgever zat.
Dit jaar heb ik besteld bij Vathorst, waar ik op maandag om 20-21 uur nog mijn bestelling kan ophalen. De winkel waar ik werk is dan tot 20 uur geopend, dus dat kan allemaal nét. Ik heb gewoon echt de tijd niet om stad en land af te rijden om het vuurwerk op te halen! Dat is een offer wat ik maak, maar ik heb het er graag voor over! :)

Vuurwerkophalen 2019.

28 december s’morgens op pad,

Eerst langs de vuurwerkbunker Pijnacker.
Daarna even een kopje koffie scoren en een broodje.
Dan door naar haokan Pijnacker.
Daarna vuurwerktotaal Sassenheim.
En als laatste vuurwerkmania leiden.

Zin in weer een mooie en sfeervolle dag!

Laatst bewerkt:
28-12

08:00 XXL vuurwerk Voorst

12:00 Vuurwerk Outlet Haulerwijk

14:30 Vuurwerk Holten

15:00 Valk Nijverdal

17:00 Riesewijk Deventer

28e in de ochtend: Freaks Breda vervolgens Haokan Oisterwijk daarna Orthen Den Bosch, in de middag Vuurwerk Maas en Waal voor de Magnum bestelling verder misschien nog wat losse kleine aankopen in omgeving

28e vuurwerktotaal enschede en lesli dealer enschede.
30e meinema enschede, intratuin, vuurwerkwinkelenschede en andere lesli dealer.

31e oliebollen bakken en doorlonten.

Dit jaar voor het eerst niet al snachts onderweg. Dus dan zou je zeggen lekker uitslapen, maar dat gaat me vast niet lukken dan. De 28ste best een rustig dagje voor het eerst na jaren. De 30ste staat er een dagje rond rijden in de buurt op de planning om lekker sfeer op te doen bij de lokale dealers.

N kats rijwielen (vuurwerkplanet) zaterdag 28dec om 9:00
Boerenbond Vuurwerk Zaterdag 28 dec om 14:00
Vuurwerklandstb zaterdag 28 dec Tijd nog niet bekend
Haokan vuurwerk roosendaal 30 dec 10:00
Bestelvuurwerk.nl Bergen op zoom 30 dec 11:00

Kortom heerlijk genieten!

28ste 00.00 Haulerwijk, smiddags richting urk(magnum vuurwerk), door naar Zwolle (kevins vuurwerk) en dan nog naar valk Nijverdal. 31ste sochtends vroeg nog een keer naar valk nijverdal voor de bestelling van perdoos:handsup:

De eerste verkoopdag, standaard... Vaak wel 's avonds omdat ik overdag moet werken, dus dit jaar op zaterdag het een en ander gepland, maar dan eind van de middag en begin van de avond.

28ste 02.00 haulerwijk 07.00 vuurwerk gigant franeker daarna naar mega vuurwerk leeuwarden

28 december:

- Vuurwerkland Steenbergen
- Zena Megastore Breda Prinsenbeek
- Vuurwerk Orthen
- Intratuin Rosmalen
- Haokan Oisterwijk
- Van Hommel Tilburg

Mooi rondje weer :handsup:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan