Tailgate Fan

Wat een klasse bak is dit zeg, echt schitterend. Prijs is inderdaad niet mals, maar ik heb ooit voor de Beautiful Burnout ook een stevig bedrag neer gelegd, en deze met een eventuele korting zou dan ook ongeveer op dat bedrag uit komen. Hopelijk houd ik nog wat centjes over :wink:

Ik het filmpje nog een aantal keren bekeken.
Deze komt dit jaar hoe dan ook in de straat, nu hopen op een freak aanbieding in de buurt

Ik vind het echt een mooie box, maar prijs/kwaliteit zou ik zelf denk ik eerder voor de spidertail magic gaan. Die heeft een iets rustiger tempo wat ik wel mooi vindt passen bij zulke mines/tails en heb ik het gevoel wat meer waar voor mijn geld te hebben. Maar dit is zeker een mooie bak voor in de straat! Wel combineren met wat zaken, anders is het helemaal snel weg.

het is al eerder genoemd maar deze doet mij echt denken aan de sneaky mine van katan. Die vond ik toen ook al geniaal. Deze ziet er op de film al imposant uit en zal in de straat wel een flink feestje worden. Staat met potlood genoteerd :D

Wow wat een super gave tail compound zeg, deze kan je mooi toepassen voor showtjes, vind hem wel vrij snel leeg schieten

Mijn vraag is, waarom kost zoiets 80 euro? Wat zorgt daarvoor?

Onder andere omdat er minder van in een container passen. Stel een container kost €10000 om in Nederland te krijgen als je die kosten dan kan verdelen over 2000 cakes komt er €5 per cake bij maar deze cake is 4x zo groot als bijv de nieuwe 25 crossette cakes. dus kan er maar 25% in en dus komt er bij 1 cake al €20 transport bovenop

Onder andere omdat er minder van in een container passen. Stel een container kost €10000 om in Nederland te krijgen als je die kosten dan kan verdelen over 2000 cakes komt er €5 per cake bij maar deze cake is 4x zo groot als bijv de nieuwe 25 crossette cakes. dus kan er maar 25% in en dus komt er bij 1 cake al €20 transport bovenop

Dat is een factor inderdaad. En een fabriek moet ook de kennis en kunde hebben om bepaalde effecten te maken. Sommige effecten kosten veel meer moeite om te maken dan andere effecten dus alleen blind staren naar aantal gram is niet altijd een goede leidraad.

Ja, dit is gewoon vet! Die Pyroshow bakken zijn altijd prijzig, maar altijd volledig gevuld, strak getimed en ideaal voor shows. Daarom gebruiken profs bij festivals en pyromusicals deze lijn ook zo vaak.

Ik ga deze zeker overwegen, want als je dit in de straat zet, vóór bijvoorbeeld een Mega Willows van evo, W-triple layer of een Armageddon, heb je de aandacht wel te pakken.
Niet eens nodig om er iets achter te zetten hoor. Alleen deze waaier geeft al genoeg aandacht. En ik geloof al direct dat men mij komt vragen waar ik die vandaan heb, want het zal vast illegaal zijn.... :D

Niet eens nodig om er iets achter te zetten hoor. Alleen deze waaier geeft al genoeg aandacht. En ik geloof al direct dat men mij komt vragen waar ik die vandaan heb, want het zal vast illegaal zijn.... :D

Nodig niet... maar lijkt me wel een dik begin van een showtje.

Ik heb mij inmiddels door Broekhoff laten vertellen dat er navraag is gedaan bij de fabrikant en dat de vertragingen tussen de verschillende compounds tot een minimum zijn beperkt. :thumbsup:

Is dit nu een 20 of 25mm bak? 1.288 gram nem in 100 20mm tubes lijkt mij niet kunnen.

@Pyrofan1 zou je dit svp kunnen checken of mssn kan iemand van Broekhoff reageren op deze vraag?

Ik heb mij inmiddels door Broekhoff laten vertellen dat er navraag is gedaan bij de fabrikant en dat de vertragingen tussen de verschillende compounds tot een minimum zijn beperkt. :thumbsup:

Dat is geweldig nieuws en maakt deze bak nog mooier dan op de demo vertoond is. Goed nieuws dit :applause:

Hierbij mijn filmpje van deze prachtige nieuwe bak gemaakt tijdens de Broekhoff Dealer Avond 2020:

Erg mooie cake dit idd, wel erg snel voorbij. Hier mogen ze van mij wel zon mega box van maken met 500 schoten met verschillende kleuren. Veel mooier dan 20 mm boeketjes..

Back
Bovenaan