Tailgate Fan

Valt die te splitsen in delen?
Wilde hem eigenlijk in 2 showtjes hebben maar om er dan weer 2 aan te schaffen is ook weer zo wat...
Ik heb deze niet gehad, wel de Golden willow mine with blue pearl, maar die zat volgens mij net als elke compound verlijmd aan een stuk board/hout, dit veilig losmaken weet ik niet, net als hoeveel lont je overhoudt om hem veilig aan te kunnen steken.

Wat je wel kan doen is de Glitter Wall halen, dan heb je dezelfde maar dan meer in salvo's.

Thx voor je reactie en uitleg. Ga er nog even over nadenken.
Die glitterwall word (nog) niet breed aangeboden wel gevonden maar niet bij mij in de buurt.,

Edit: voor kort lont zijn uiteraard oplossingen ;)

Kort maar krachtig, kijk er nu al naar uit om hem in de straat te zien blazen

Deze was gister tijdens de emoe van huisman ook echt weer prachtig. Wat een uniek product blijft dit.

Dit jaar deze cake ook gebruikt als opener van het 0:00 project. 2 stuks tegelijk. Prachtig stukje vuurwerk blijft dit, gaaf die waaier met tails en de kleuren. Echt een show opener. Levert altijd oeh's en ah's op.

Echt een prachtige cake, kwaliteit is echt dik in orde. Nu een paar keer in de straat gezien, maar door de hoge prijs zal ie er komend jaar niet bij zijn. Maar voor iedereen die hem wel gaat aanschaffen haalt zeker een topper in huis.

Heb alle 4 de bakken gehad.
Mooi om eens gehad te hebben, maar je moet ze echt op een windstil moment schieten, met ook maar een beetje wind wordt het al sneller rommelig.

Bijlagen

• 20241230_175940.jpg
    20241230_175940.jpg
    1,5 MB · Weergaven: 25
Omdat ik last had van FOMO kocht ik deze bak voor de hoofdprijs. Tijdens mijn show was ik vergeten te controleren of ie wel goed stond en je raad het al... de waaier stond een kwartslag verkeerd. Het publiek heeft niets door gehad, maar ik heb mijzelf keihard uitgelachen tijdens het fakkelen. Ach.. goed excuus om dit jaar nog eens in de collectie te hebben.

Helaas niet gecontroleerd en dus een kwartslag gedraaid.
Niemand in het publiek die dat überhaupt door heeft gehad hoor. Maakte nog steeds veel indruk, alleen ik stond mezelf even hard uit te lachen aangezien ik vanwege FOMO deze voor de volle mep gekocht had.
Zo naast het gebouw kun je wel mooi zien hoe ontzettend hoog deze waaier waait, mits het niet zo hard waait.

Back
Bovenaan