Tailgate Fan

Als je kijkt naar het begin van de finale van Huisman dan is twee al meer dan genoeg en al lastig om mooi te laten lopen. Als jij er drie perfect getimed krijgt ben ik benieuwd naar de film, maar denk dat het snel rommelig gaat worden.
Als je er 2 hebt kan je er beter 1 omdraaien zodat ze tegen elkaar in gaan. Anders heb je veel ruimte nodig.
Ik denk dat deze volledig kapot waait als ik de weersvoorspellingen zie. dat is dan zonde

Volgens mijn publiek was dit de topper van de avond. En ik had echt geen misselijke andere compounds en cakes.

Deze ook geschoten voorafgaand aan de finale. Ontzettend dikke belevenis en veel oeh's en ah's.

Ik heb deze nog niet zo scherp geprijsd gezien als nu. Tot 5 oktober een freak aanbieding in de stad van NAC. Een must have?

Is absoluut een mooi product om in en show te verwerken. Advies is wel de verbindingen tussen de cakes na te lopen..heb ik 2 jaar geleden ook gedaan. Maar goed ook anders had ik 2 a 3 seconden vertraging gehad tussen de cakes en dat is bij een tailbak met dit tempo echt doodzonde

Klasse bak voor elk vuurwerkproject, dit is zo mooi in de straat. Snel voorbij wel, maar als je iets van een project doet kan deze eigenlijk niet missen. Kleine compound maar er komt echt heel sierlijk vuurwerk uit. Het tempo en afvuurgeluid alleen al zijn zo fijn, lekker strak getimed. Dit jaar zeker weer erbij in de collectie.

Valt die te splitsen in delen?
Wilde hem eigenlijk in 2 showtjes hebben maar om er dan weer 2 aan te schaffen is ook weer zo wat...

Back
Bovenaan