Swirling Daisy

Schiet richting en effecten waren niet zoals vorig jaar en op de demos. vond hem nog steeds goed presteren wel minder spectaculair.

Toch raar; kan bijna niet anders dan dat ik ook een 2012 versie had en die schoot wel zoals verwacht...

Mijn versie zag er inderdaad ook zo uit als die in het filmpje van Zyzal. Het is ook zeker geen slechte bak, maar zeker niet als verwacht. Je koopt 'm in mijn ogen voor de twee (voor het publiek onverwachte) gigantische salvo's na elkaar. Deze heb ik niet gekregen... De originele versie is een perfecte overgang naar de finale.

Gelukkig had ik wel de Z-versie van de Silver Willow:) Maakt een hoop goed he...

ik had deze cake ook , hij begint heerlijk rustig , en dan ineens zit heel de lucht vol en dan 4 keer:droolthum

echt een aanrader dit!

--pyro99:bye:

Hele gave bak dit.
had er drie achter elkaar staan. Heb je gewoon een showtje op zich van bijn 2 minuutjes..

Filmpje van mijn kant.
Regelrechte topper! hij zou van mij iets goedkoper kunnen om een mooi project van te maken.

Zelfs met ruige wind presteerde deze cake goed:)

Helemaal met mijn voorganger eens, een beauty die er volgend jaar weer in komt bij mij :)

Inderdaad Shinji, geweldige goede fims met een erg hoge kwaliteit, waar voor dank.
Product is geweldig en wil ik dit jaar ook zeker eens in de straat aan het werk zien.

Ben ik de enige die deze cake op de demo af vond wijken van voorgaande jaren? Niet in kwaliteit, maar in schietwijze... ?

Hoop dat iemand snel een film plaatst. Zoek de verschillen!

Ik vond dit een van de mooiste cakes van de avond. Vorig jaar niet echt op gelet eigenlijk. Zelf deze niet gefilmd.

Ik heb hem wél gefilmd afgelopen avond :)
Maar Pyroguy, ik kan mij niet voorstellen dat dit productiejaar 2014 betrof. Het lijkt mij aannemelijker dat Royal gewoon een exemplaar uit de bunker heeft getrokken die dus van 2013 is.
Zoek de verschillen!

Dit blijft een mooie bak, beheerst tempo, mooi gevulde multiblink boeketten, en ze danste echt mooi hè; links, rechts, midden. Mooi hoor.

Back
Bovenaan