Swirling Daisy

Mooie pot met veel effecten. Misschien wel te veel naar mijn mening. Zoals mollyman aangeeft zitten veel van deze effecten (als hoofdeffect) in andere cakes van Royal. Voor deze prijs laat ik deze staan want er zijn meer spectaculaire potten te krijgen. Heb je echter een hoog budget is dit gewoon een goede cake.

De orange boeketten zou ik graag ook in andere cakes willen zien. Prachtige kleur en dan als afsluiting deze brocade kings.

Ik zal mijn mening toch iets moeten bijstellen. Vind deze cake er op basis van filmpjes van de afgelopen demo, er erg goed uit zien! Hele goede tempoversnelling met meerdere salvo's die er goed uitzien. De finale lijkt op de film iets minder die kan ik pas definitief beoordelen als ik hem live gezien heb. Maar zoals Pyroguy aangeeft echt een van de beste nieuwkomers naar mijn mening.

Prfft! Nondejeu, hij is echt lekker! Lijkt steeds beter te worden. Vooral het eerste salvo met blinkers, super! Ben bang dat het budget zoals gewoonlijk weer een klein beetje opgeschroefd moet worden dit jaar :D

Inderdaad een heerlijke bak!:D Ik heb er hier dit jaar 3 van. Dat kan nog een leuk projectje worden.:cool:

Jemig, die meervoudige shots (ehm...salvo's :D ) zijn echt zwaar kickuh en errug mooi. Zo kan de uiteindelijke cake opeens meer behagen dan 't Chinese filmpje :wink: Wel beetje veel geld voor de korte duur, maar da's wel een portie genieten :)

00000014.JPG

Bron: Isandra

Wat een donders lekkere cake zeg. mooi na al die filmpjes.
Jammer genoeg zit ik ongeveer aan me budget en kan ik hiervoor niet meer het volle pond betalen. Ben nu al benieuwd naar de straatfilmpjes van deze bak.
Laat maar komen na O&N.
greetzzz

Deze cake is korter dan de Passion Flower, maar heeft wel meer spektakel en afwisselende effecten he Johan? Hoe vond je em in het echt? Vond jij het wat of vond je em tegenvallen?

Hij is zeer indrukwekkend. Hij begint en je denkt, ah dat is wel een leuke cake. Dan ineens bam, zes schoten tegelijk in w-shape de lucht in. Wanneer de bombettes de tubes verlaten hoor je aan het geluid al dat er iets moois komt. En dan, wanneer ze tot ontploffing komen, heb je gewoon een gigantisch gevulde lucht met blinkers. Erg indrukwekkend. Daarna komt nog een salvo, ook weer erg mooi. Hij is snel voorbij, maar wat geweldenaar :D Zeker in smalle straat komt hij goed tot zijn recht, dan zal hij nóg meer indruk maken.

Johan ik zie een nieuwe toekomst voor je weggelegd: omschrijvingen bij cakes maken, jij weet een cake nog mooier te maken dan ie al is. Nu heb ik helemaal zin om mijn Swirling Daisy's te mogen aansteken.

Thx voor de review!

Hij is zeer indrukwekkend. Hij begint en je denkt, ah dat is wel een leuke cake. Dan ineens bam, zes schoten tegelijk in w-shape de lucht in. Wanneer de bombettes de tubes verlaten hoor je aan het geluid al dat er iets moois komt. En dan, wanneer ze tot ontploffing komen, heb je gewoon een gigantisch gevulde lucht met blinkers. Erg indrukwekkend. Daarna komt nog een salvo, ook weer erg mooi. Hij is snel voorbij, maar wat geweldenaar :D Zeker in smalle straat komt hij goed tot zijn recht, dan zal hij nóg meer indruk maken.

Wat een bak zeg!

Dikke salvo's, geweldig gewoon, ook een product die je meerdere malen in je collectie moet hebben eigenlijk :D

Deze stal werkelijk de show in mijn straat, de salvo in het midden is echt bruut (bevat zeer veel kleur en de effectbreedte is enorm) Wel is dit het hoogtepunt van de cake, waardoor de finale een stuk minder heftig overkomt(een switch zou opzicht een mogelijkheid zijn, dan heb je zeker een cake met één van de dikste finales in huis).

Filmpje van mij.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Wat een monsterlijke bak zeg! volgend jaar 3 stuks!

Royal, klasse!

Kom maar met meer van deze schatjes dit jaar :D

Dit is inderdaad een super gave cake, zorgt voor flink wat geweld !
Bij mij ging het finale salvo niet af, maar dat mocht de pret niet drukken :), filmpje komt van de week

Zo Bij deze het filmpje, wat een geweld en prachtige effecten, jammer dat het finale salvo er bij mij niet bij zat.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Zijn dit nu 11 verschillende cake's met allemaal een appart effect?
of is dit nu 1 cake met al die effecten?
EDIT: Laat maar zitten, heb het andwoordt al gevonden:)

Back
Bovenaan