Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Mooie pot met veel effecten. Misschien wel te veel naar mijn mening. Zoals mollyman aangeeft zitten veel van deze effecten (als hoofdeffect) in andere cakes van Royal. Voor deze prijs laat ik deze staan want er zijn meer spectaculaire potten te krijgen. Heb je echter een hoog budget is dit gewoon een goede cake.
De orange boeketten zou ik graag ook in andere cakes willen zien. Prachtige kleur en dan als afsluiting deze brocade kings.
movie
Prfft! Nondejeu, hij is echt lekker! Lijkt steeds beter te worden. Vooral het eerste salvo met blinkers, super! Ben bang dat het budget zoals gewoonlijk weer een klein beetje opgeschroefd moet worden dit jaar![]()
Hij is zeer indrukwekkend. Hij begint en je denkt, ah dat is wel een leuke cake. Dan ineens bam, zes schoten tegelijk in w-shape de lucht in. Wanneer de bombettes de tubes verlaten hoor je aan het geluid al dat er iets moois komt. En dan, wanneer ze tot ontploffing komen, heb je gewoon een gigantisch gevulde lucht met blinkers. Erg indrukwekkend. Daarna komt nog een salvo, ook weer erg mooi. Hij is snel voorbij, maar wat geweldenaarZeker in smalle straat komt hij goed tot zijn recht, dan zal hij nóg meer indruk maken.
+ YouTube Video | |
+ YouTube Video | |