Swirling Daisy

Wat een bak zeg :shocked:. Gewoon even gekkenhuis. Staat 2x in de straat dit jaar, gewoon achter elkaar zodat het allemaal wat langer duurt en je een dubbel hoogtepunt pakt :wink:.

Deze cake besteld enkel en alleen voor het tweede gedeelte

Ik juist voor de opbouw! Vind die eerste rustige schoten ook prachtig, en die laatste salvo's maken 'm helemaal geweldig! Had liever wel de 3- en 6schots salvo's andersom gehad, maar goed; je kunt nie alles hebben :D verrassingseffect is zo denk ik wel 't grootst :)

Dat ik zo'n dikke bak over het hoofd heb gezien dit jaar,

Nouja begin voor het lijstje voor volgend jaar dan maar :)

Ik had deze bak 2 keer, en het mooie was dat ze niet op elkaar leken. Ik had een snelle versie die alles er heel snel uit ramde. Mooie chaos. De 2e versie ging gecontroleerder naar een mooie finale toe.

Gewoon een goede cake, wel wat prijzig maar met een paar leuke versnellingen en andere schietrichtingen erin 'ie het uiteindelijk wel waard. Bovendien ook weer goede burst. Boeketten waren minder vol dan andere cakes die ik had, maar ja dat werd meteen gecompenseerd tijdens de versnellingen :D. Leuke bak.

Ontzettend gave bak! Mooie effecten qua kleur en vorm, keiharde bursts en die versnelling doet 't 'm hè.

Ik vond de Swirling Daisy tegen vallen. Net zoals Mat zegt, ik had een heel ander schiettempo! Niet slecht, maar viel wel tegen. Ik denk dat ik deze komend jaar laat liggen.

De finales waren minder heftig. 1 in het midden, meer een soort V shape, daarna weer een paar losse effecten en daarna de crackling finale. Zeker niet het geweld zoals op de films.

Ook dit was weer een zeer gave bak!
net als de vuurwerk met een kroon heerlijk opbouwend en goed lang.
de salvo's zijn erg mooi, als stand alone cake doet deze het prima.

Back
Bovenaan