Strong Celebration [Uitloop 2020]

Deze had ik in een show verwerkt, maar ik vroeg me zomaar even af of het wel normaal was😀 wat een enorme klappen gaf deze zeg. Heerlijk.

Weer veel goeie ervaringen met de SC zo te lezen.. jammer dat deze box maar bij een beperkt aantal verkopers te krijgen is. Iemand die weet wat de reden daarvan is?

• Like
Waarderingen: Kees

12:59 Strong Celebration

Zoals hierboven al aangeven, dit jaar voor de eerste keer mogen ervaren. Heerlijke klappen komen hiervan af. Dankzij de tips hier bij de reserve lont aangestoken wat in mijn ogen beter is ja!

Beelden zien er weer top uit en de reacties zijn ook enkel positief. Misschien komend jaar eens overwegen.

Deze had bij een jaartje kunnen drogen, maar wat een beuker, en zeer goede salutes....top box voor weinig geld

Had 3 stuks van deze box besteld. Zelf heb ik hem bewaard, 2 stuks weg gegeven aan mijn pa en schoonvader (69 en 70 jaar). Daarnaast een aantal goede cakes er bij gedaan. Nieuwjaarsdag hadden ze het alleen maar over de Strong Celebration. Het gemak van een compound, 1 lontje aansteken. En er kwamen goed harde klappers salutes uit en veel mooie effecten. Fijne rambox voor 60 euro per stuk.

Back
Bovenaan