Strong Celebration [Uitloop 2020]

Kan deze een beetje meekomen met de Total Display boxen qua burst? (de salutes niet meegerekend) ..en komt er een batch 2024?

Kan deze een beetje meekomen met de Total Display boxen qua burst? (de salutes niet meegerekend) ..en komt er een batch 2024?
Is lastig te zeggen maar van wat ik kan herinneren verschillen ze qua burst niet zo veel. De salutes erbuiten gelaten dan.

Vorig jaar voor €60 mee kunnen pakken, dit jaar staat hij er voor €75 op. Top bakkie maar voor deze prijs sla ik 'm deze keer wel over.

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat een heeerlijk compoundje is dit zeg!
Lekker starten met salutes, veel salvo's en dan naar een groter kaliber voor die laatste cake. Top!
Mooi gefilmd, het is een heel goed boxje voor de prijs !
Wat ik op jouw filmpje zie is een crackling finale, dit had ik niet, mijn filmpje van vorig jaar:
Zeer goede box met veel afwisseling, filmpje van batch 2023 :

Zijn er dan verschillende batches ?

Echt een goed bak en idd wat een beukers die salutes. Ze moeten een losse cake maken van de salutes, ben overtuigd dat dit dan een nieuwe topper kan worden.

Wat was ik blij dat we er twee hadden, wat een beukers zitten hierin, hoe krijgen ze zulke enorme salutes uit een 20mm en de die laatste cake is ook werkelijk een beuker.
Volgend jaar komen er 4, voor €49 geen geld.
Voor dat geld komen er bij mij ook wel 4, wat een geweldige beuker was dit zeg!

Back
Bovenaan