Knettermans
VWC lid
Google eens op Rocket Rhapsody
En de Rocket Rhapsody is gewoon te bestellen op dit moment...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Google eens op Rocket Rhapsody
Is lastig te zeggen maar van wat ik kan herinneren verschillen ze qua burst niet zo veel. De salutes erbuiten gelaten dan.Kan deze een beetje meekomen met de Total Display boxen qua burst? (de salutes niet meegerekend) ..en komt er een batch 2024?
Voor zover ik weet bij 2 zaken .. weet ook niet waarom alleen daar en niet bij andere verkopers van ManiaHet zou tof zijn als deze bij meer winkels komt! Volgens mij nu maar op enkele plekken te koop..
Beetje late reactie, maar bij VWPD is ie nog te koop voor 59,95Vorig jaar voor €60 mee kunnen pakken, dit jaar staat hij er voor €75 op. Top bakkie maar voor deze prijs sla ik 'm deze keer wel over.
Mooi gefilmd, het is een heel goed boxje voor de prijs !Wat een heeerlijk compoundje is dit zeg!Lekker starten met salutes, veel salvo's en dan naar een groter kaliber voor die laatste cake. Top!
Zijn er dan verschillende batches ?Zeer goede box met veel afwisseling, filmpje van batch 2023 :
Ja dit ga ik ook doen dit jaarDit jaar ook weer van de partij. Zit er wel aan te denken om deze achterstevoren te schieten ivm de salutes.
Das een heel goed idee! Ik mis een beetje een finale en dat heb je andersom wat beter iddDit jaar ook weer van de partij. Zit er wel aan te denken om deze achterstevoren te schieten ivm de salutes.
Ik vind die laatste cake ander prima, wat een burst zitten daarinHij was weer erg goed! Zoals ik eerder al zei heb ik deze bij de finale aangestoken, prima keuze. Eindigt mooi met een salvo salutes.
Ik vind die laatste cake ander prima, wat een burst zitten daarin
Voor dat geld komen er bij mij ook wel 4, wat een geweldige beuker was dit zeg!Wat was ik blij dat we er twee hadden, wat een beukers zitten hierin, hoe krijgen ze zulke enorme salutes uit een 20mm en de die laatste cake is ook werkelijk een beuker.
Volgend jaar komen er 4, voor €49 geen geld.