Strong Celebration [Uitloop 2020]

Ik zou hem bij de andere lont aansteken inderdaad, verder leuke box! Ik heb geen spijt van de aankoop als ie zo in de straat staat.

4x de strong mogen schieten de afgelopen jaren. Dit jaar helaas niet kunnen bemachtigen. Voor mij 1 van de beste budgetbox, geweld en sierlijk.

Ondanks alle zeer positieve reactie, had ik niet veel verwachtingen van dit boxje. Had nog een 2019 exemplaar en begrijp nu opeens de enorme positieve reacties hier. Wat een geweldige salutes opent dit boxje mee. Zou willen dat ze daar een cake van maken, dan heeft het weer zin om salutecakes te kopen. Verder lekker tempo en leuke effecten. Wat mij betreft de budget topper van de avond.

Ik heb ze wederom gehad, ook de nieuwe batch is mij uitstekend bevallen. Ik hoop dat Rubro ze weer opneemt in het assortiment

Dit jaar wederom gekocht. De prijs kwaliteit verhouding is gewoon perfect. Hopelijk blijft deze gewoon in het assortiment bij Rubro

Deze is hier x 3 als afsluiter de lucht in gegaan. Wauw...wauw...wauw. de strong celebration heeft na 3 jaar afwezigheid absoluut niet aan kwaliteit ingeleverd!

Dit was een gokje...
Hier ook in 3-voud aangeschaft, maar wel per stuk geschoten. En van genoten!
Niet de grootste effecten, maar de heerlijke doffe salutes van weleer zaten er weer in.
Heerlijke bang for buck!

Echt knap dat dit bakje al zoveel positieve reacties en ervaringen geeft zeg. Komt op iedere film weer top over, maar zelf nog nooit gehad helaas:frusty:

Had deze zelf ook voor het eerst dit jaar, kwam uit het doosje van de Rocket Rhapsody van Bredavuurwerk.

Heerlijk blokkie!

Daar zit dus precies mijn probleem... hoe vaak is het wel niet voorgekomen dat men op een goede naam wil voortborduren maar dan volledig de plank mis slaat. Daarbij helpt de 'nieuwe' prijs ook niet mee. bijna het dubbele voor wat wij er voorgaande jaren voor betaalden. ik sla hem over en hoop dat dat straatfilms me overtuigen voor volgend jaar.
Het FOMO effect sloeg toch ook bij mij toe.... had hem afgelopen jaar toch maar meegepikt en hij presteerde zoals het hoort. Top box!

Ik had ook de 2023 versie gewoon een leuke bak voor een hele leuke prijs effecten prima en de salutes echt wel goed voor nederlandse begrippen

Back
Bovenaan