Stook Team Zuid's oud & Nieuw film toppic

Na lange tijd nog maar eens wat oud & nieuw beeld werk klaar gemaakt ! hier een filmpje van een mini showtje wat we in de voor avond geschoten hebben omdat fakkelen zo leuk is :D !

Geweldig topic dit. Alleen dat de buurt zo zit te etteren is dan echt balen. Wij als freaks willen 1 dag genieten. Prachtige foto's van de overgebleven bende.

Na een tijdje niks meer gepost te hebben zal ik vanaf nu weer geregeld gaan posten!

Om af te trappen, beginnen we met de pyro musical van Cafferata tijdens hun demo dagen. De film start nadat de show de eerste keer was uitgevallen. en houd 10 sec voor het einde op omdat mijn geheugen blijkbaar vol was...

ook ik ben dit jaar in knokke geweest, wegens drukte nog geen tijd gehad mijn films te uploaden, de eerste is klaar!

Geniet nog een keer van Engeland!

Ook het filmpje van Duren gelijk maar eens online gegooid! Onder het motto beter laat dan nooit :d

Zaterdag zijn wij natuurlijk in Bree geweest op de Zena Trophy! Wat een geweldige dag was dat zeg! houd dit toppic de komende dagen in de gaten voor alle beeld materiaal, en uit eindelijk een mega film!

We trappel alvast af met de mascleta! (Doordat ik dit jaar ook crew was en ik voor de mascleta in de tent stond te draaien was bij aankomst helaas geen plek meer voor mijn statief en is deze vanuit de hand gefilmt.)

Hier mijn film van de finale van de demo. Door de rook ontwikkeling en de overbelichting herkent youtube enkel en alleen de 360 in plaats van de gebruikelijke 1080.

De daylight show inmiddels staat inmiddels ook online! Nu nog de eindshow, en de product video's!

2 nieuwe cakes van zena aanschouw hier de Zeta en de Kappa! Wat een dikke cakes zijn dat !

Kappa :

Zeta :

Woooow, die onderste is echt wel heel vet! Die bovenste neem ik denk ik sowieso niet, heb al aardig wat Happy Thunder Q's die redelijk vergelijkbaar zijn.

Gister een aantal nieuwe producten van zena getest, onder andere Canis, Worst Nightmare en het nieuwe 4 cakes assortiment. Wat zitten er toch weer toppers bij dit jaar we trappen af met de canis!

Canis

Worst nightmare

Ook nieuw dit jaar het 4 Cakes assortiment :

Royal Place

Night Star

Kings Heaven

Magu Night

Jeetje wat een gedoe allemaal zeg! Snap dat je alle media op afstand probeert te houden. Aan de andere kant horen ze nu wel alleen het verhaal van de mensen die tegen vuurwerk zijn..

Het maakt niet uit of ik wel of geen verhaal voor ze doe... het wordt toch allemaal verdraaid.

Feabal wat heftig vind het gewoon flauw een vuurwerk verbod in die straat het is maar een keer per jaar
ik hoop toch nog dat je een super oud en nieuw hebt dit jaar
Groetjes inge

Nouja zeg, dit is wel heel erg sneu gedoe. Gewoon aan de andere kant van de straat gaan stoken dit jaar en zorgen dat je niet te veel vuurwerk in huis hebt :p Als ze je dan komen controleren ben je in ieder geval niet strafbaar bezig. Zouden ze een probleem maken als je wat spullen heb doorgelont? Ik hoop in ieder geval dat je nog wel van O&N kan genieten dit jaar :wink:

Vreemd zeg, dus doordat er iemand veel vuurwerk afsteekt hebben ze die straat als vw vrijzone ingericht.
Dacht dat dit alleen gold bijzondere omgevingen zoals, dieren, ouderen en openbare ruimtes zoals centrum.
Dit is wel aardig een inside job.

man man man wat een gezeik zeg. Op een 1 of andere manier zijn het toch een bepaalt type mensen die zo lopen te zeiken, als je naar dat nieuwbericht kijkt ook, het druipt er vanaf.. het erge is waarschijnlijk dat als je een straat verderop gaat stoken, waar het wel mag. Ze daar vervolgens over gaan lopen zeiken omdat ze er dan nog onverlast van hebben.. Het zal nooit goed zijn bij deze mensen totdat vuurwerk volledig verboden is..:(

Wat een verhaal man! Die wanhopige lokale 'journalist' zou je toch wat aan willen doen.. Erg vervelend dat jou dit allemaal moet overkomen. Ik hoop dat het niet je oud & nieuw plezier gaat vergallen. Misschien pakt het allemaal juist positief voor je uit als je een andere (betere) stook plek weet te vinden.

Vreemd zeg, dus doordat er iemand veel vuurwerk afsteekt hebben ze die straat als vw vrijzone ingericht.
Dacht dat dit alleen gold bijzondere omgevingen zoals, dieren, ouderen en openbare ruimtes zoals centrum.
Dit is wel aardig een inside job.

Klinkt inderdaad als een straatbewoner met connecties bij de politie/gemeente. Zo ken ik ook iemand die er voor heeft gezorgd dat een complete rondweg is omgeleid, zodat het verkeer niet allemaal door de straat van zijn dochter meer kon rijden (m.a.w. haar huis zou minder waard worden) :wink:

-edit: net ook het filmpje gezien. Gewoon een stel droeftoeters die het niet kunnen velen dat iemand 1 dag in het jaar even lekker los gaat haha. Ik hoop dat de mannen van die vrouwtjes zich rotschamen voor deze diep trieste actie.

Back
Bovenaan