Stook Team Zuid's oud & Nieuw film toppic

Het maakt niet uit of ik wel of geen verhaal voor ze doe... het wordt toch allemaal verdraaid.

Ja dat is ook wel weer zo helaas.. Ongelofelijk dat mensen op zo'n manier je hobby proberen te verzieken.. Net als de rest hierboven, hoop dat je er alsnog een mooie dag van kan maken!

Hey feabal woon jij in een koophuis of huur huis, met tuin/dakterras/binnenplaats?

Men kan een vuurwerkvrij zone of verbod instellen voor de openbare weg, maar niet voor eigen terrein.

Dit ben ik te weten gekomen door de berichten van de vuurwerkvrije zone in hilversum te volgen.

Dit vind ik wel heel triest hoor vooral omdat ze het ook gewoon op de man spelen en eerst zieltjes hebben lopen winnen in jou straat voordat ze wat durfde te ondernemen. Nu eigenlijk al een beetje een nare jaarwisseling voor jou.. Hoop dat je alsnog gewoon lol kunt beleven over een maandje zonder dat er teveel gedoe van komt!

Hebben deze buurtbewoners je ooit aangesproken over de overlast, of ben jij bij hun langs gegaan hier over? Eerlijk is eerlijk, ik begrijp best dan iemand er last van heeft als er de hele dag voor hun deur gedreund wordt. Dit kan gewoon hinderlijk zijn. Maar ze hadden op z'n minst de discussie aan kunnen gaan en een compromis kunnen sluiten. Hoe het nu gegaan is is gewoon zielig.

Back
Bovenaan