Tijd voor een update !
Deze keer geen foto's of beelden van producten, maar een essentieel onder deel van de totale oud & nieuw bedeling. Dit jaar heb ik een #roadtrip gedaan gedeeltelijk samen met matje96 en over deze trip ga ik dan nu een verslagje doen.
De roadroad trip startte vrijdag avond de 27e rond 19:30, waar een vriend van mij met zijn bakwagen mij thuis kwam ophalen om samen richting de studio in Moerdrecht te vertrekken voor de avp nachtbrakers uitzending. Rond 22:30 arriveerden wij dan ook in de studio van pro fm. Om een gezellige nacht radio te maken tot 08:00 in de morgen.
Nadat de nachtbrakers uitzending erop zat en die vriend van mij een aantal uurtjes in de bakwagen had liggen tukken (hij is in de nacht ergens gaan slapen om fit de weg op te kunnen ) vertrokken we dan richting Zierikzee waar we rond 09:15 aan kwamen voor een ontbijtje.
Het ontbijtje !
Na het ontbijtje en ons even opgefrist te hebben konden we dan rond 10:45 weer verder richting Vuurwerkland steenbergen waar ik matje96 zou meeten, zodat hij met ons mee richting Limburg kon om hier zijn oud en nieuw te vieren! rond de klok van 12:00 kwamen we dan ook aan bij Vuurwerkland steenbergen, waar matje96 zijn bestelling + gewonnen prijs op haalde.
Vuurwerkland Steenbergen
Na het foto momentje met de dame van het Zena promo team konden we onze reis voort zetten en was de volgende halte Ed raket in Bergem op zoom waar zo rond de klok van 13:00 aan kwamen. Om mijn eerste bestelling van de dag op te halen !
Ed Raket
Deze winkel was overigens nieuw voor mij,misschien is de locatie niet zo super van die winkel en vinden andere het een slechte winkel... Ik heb er niks over te klagen, mijn bestelling stond klaar vriendelijk personeel en we konden snel door naar de volgende vuurwerk winkel! En zo vertrokken wij rond de klok van 13:00 richting Haokan in Roosendaal! Waar wij zo rond de klok van 13:15 aan kwamen !
Haokan Roosendaal
Ook deze winkel was voor mij nieuw, ik had hier meerdere bestellingen geplaatst door het jaar heen... Ik had zelfs een aantal dingen laten reserveren die er later niet bleken te zijn en waar de verkopers nikt van wisten... Waarna ik met Jo zelf contact heb op genomen die het begrijpelijk druk had maar die wel met een passende oplossing kwam ! in een woord TOP-service ! Mij zien ze komend jaar zeker terug bij Haokan ! Door dit op onthoud duurde het iets langer mag wat maakt het uit want wie kwamen we tegen voor de 2e x de knappe dame van het Zena promo team

! Geen foto momentje met haar wel een leuk praatje... Ook goed toch ?

. Na ongeveer konden we onze korte reis voortzetten want nog geen 100 meter verder lag de volgende vuurwerk winkel al ! Vesta vuurwerk ! waar we zo rond de klok van 14:15 aankwamen !
Vesta Vuurwerk
Waar matje zijn bestelling moest ophalen, op zich een prima winkel, alleen een raar systeem na mijn mening Erg veel mensen die bij de losse verkoop aan het werk waren terwijl het bij de afhaal bestellingen tamelijk druk was... en daar maar 2 mensen aan het werk waren... Naja je kan niet alles hebben ! na een klein half uurtje konden we dan op weg naar Etten-Leur naar life en garden waar we tegen de klok van 15:00 aan kwamen.
(Helaas geen foto van deze zaak maar zoals de naam al zegt het is een tuin centrum ! )
Bij life & Garden ging het niet helemaal zoals geplant, Ik had ergens vroeg in december een bestelling via de web-shop geplaatst. Een bestelling voor €30,- Volgens de webshop was De Crown final box C van €175 voor €30,-... Dit vond ik al tamelijk verdacht en stiekem wist ik dat dit niet kon... Naja eigenwijs als ik ben toch maar besteld... Toen we de bestelling op gingen halen bleek de final box niet geleverd te zijn en werd de leiding gevende erbij gehaald.. De beste man hoorde gelijk dat ik niet uit de buurt kwam en kwam meteen met een passende oplossing... Ik kreeg 2 x Kamuro time ter waarde van €54.95 + 1 x de Vittali Color Mines Ter waarde van €54,95 ! Was dat probleem opgelost en ik was er blij mee ! Zo konde we rond de klok van 15:20 vertrekken richting Sittart waar de volgende winkels op de planning stonden : Stienen en Sparkless fireworks Waar we zo rond de klok van 16:45 dan ook aan kwamen bij Sparkless !
Sparkless Fireworks
Een winkel waar ik al een aantal jaar kom, wat me dit jaar wel opviel het kan zijn dat we vlak voor sluiting aan kwamen maar het was er bizar rustig. Na dat ik mijn bestelling gekregen had en een fototje had gemaakt van de winkel konden we dan verder naar Stienen waar we rond de klok van 17:00 aan kwamen !
Stienen
Ook hier was het rustig, terwijl deze winkel tot 21:00 geopend was. Tijdens het wachten op de bestellingen zag ik 2 x Dazle dust staan voor €2,- per stuk deze gelijk gekocht en wat zijn dat toch geweldige single shot's !
Nadat we bij Stienen onze bestelling in ontvangst hadden genomen was het tijd voor de laatste winkel van de dag Vuurwerk Gigant Heerlen. Een beetje eigenaardig personeel werkte er en ik was dan ook weer blij dat ik mijn bestelling had en weer buiten stond. En zo konden we onze reis af maken om terug te keren naar huis met al onze aanwinsten !
Een foto van de aankomst, staat lang niet alles op !
Bij binnen komst !
Het was een hele geslaagde dag ! wel vermoeiend na het eten de collectie nog uitgestald en toen na een dag van zoon 38 uur zonder slaap heerlijk geslapen ! Maandag nog een aantal bestellingen opgehaald hier in de omgeving maar daar geen foto's van aangezien deze trip niet onder de #Roadtrip viel!
Grtz Feab