Stars Over Paris

Had hem was echt een top ding, alleen bij een rijtje tubes was er wat te gul gedaan met de burst. Sow hij, wat een klappen, daardoor overleefde wel een aantal stars het niet waardoor deze boeketten dus wat minder groot waren maargoed!

Hiero 5 keer in de straat gezien (de Omlabeling dan). Met korting 14 euro voor betaald. En wat een prachtding toch, echt 1 van de beste prijs/kwalitiet cakes van Nederland

Echt een top cake voor een prijs van 19.95 is hij al jaren lang een echte topper en doet me elk jaar weer verbazen hoe goed hij is en steeds beter wordt volgende jaarwisseling maar gelijk ff paar inslaan.

ook hier stond ie 3 keer in de straat te vlammen en alle drie de keren ontzettend staan genieten, wat een top cake blijft het ook!

Op verschillende demo's viel het me op dat de burst flink harder is dan voorheen, maar dit niet goed was voor de blauwe sterren in de eerste boeketten. Gelukkig had ik hier in de straat geen last van, heerlijke grote, volle boeketten met een flinke burst. Deze topper is weer terug!

28m243d.png

Topcake met grote, volle boeketten en variaties in schietrichting.
Voor de prijs echt een aanrader!

Zeker een aanrader. Ik ga kijken of volgend jaar een karton mogelijk is (8/1).

Burst was hard, bijna even hard als de Big 19/ ES/ super 6/19. Effecten zijn erg mooi en deels in waaier vorm.

Ze mogen van mij deze pot wel een 500g pot maken het is al een top cake maar denk dat hij nog mooier gemaakt kan worden echt een wow cake zeg maar

Ik weet nog heel goed toen deze in 2006 onze eerste meer dan 200 grammer werd. Een paar jaar achter elkaar gehad omdat het een topper was, de afgelopen paar jaar niet meer, maar deze jaarwisseling wel met de 2013 versie en hij was echt weer fantastisch! Ik stond versteld van de goede strobe/ blinking w shape schoten. De burst was inderdaad ook erg hard. Helaas wel verkeerd gezet waardoor de W-shape niet naar ons stond, maar dat gaf ook een apart effect alsof we er recht onder stonden.

Gefilmd met een gopro dus geluid en beeld is niet ideaal, mooist in HD:

Ik had een karton van dees, geen spijt van en net als bassiefireworks 4 tegelijk maar dan zo dat er telkens 2 stonden te vlammen heeeeeeeeerlijk!

Vanwege de regen om 00:00 tijdens de jaarwisseling heb ik dat moment niet gefilmd.
Om te zorgen dat de Stars over Paris (Expressive) toch in de video komt ben ik opzoek naar een video.
Heeft er iemand een filmpje die ik mag gebruiken?

Hij was dit jaar zeker beter dan ooit, prachtige bak dit, boeketten waren echt groot, blinker was erg goed, voor het geld gewoon een must have!

Back
Bovenaan