Stars Over Paris

Sorry,maar ik draag deze shop een warm hart toe en dit is hun eerste jaar metacties.
Ik ben er dus bij gebaat dat dit een succes wordt.
Thnx

Weet nog goed dat dit onze eerste cake van meer dan 200 gram was in het introductie jaar, als je dan ziet wat er allemaal in een paar jaar tijd veranderd is qua producten a la doorlontbakken :D

Filmpje van de stars over Paris, mooist in HD

Dit was een van de beste cakes op de demo van Zoetermeer, wat een enorme boeketten heeft deze gekregen zeg!

Deze cake is echt bizar goed gewoon. Vorig jaar gekocht en toen was die niet zo bijzonder. Vandaag op een demo gezien en hij is flink opgevoerd ten opzichte van voorgaande jaren!

Viel mij ook al op, telkens erg grote boeketten, vooral de w-shape die deze bak eruit spuit komt immens over. Gezien in stromende regen, harde wind, en elke keer gewoon genieten hoor.

Live @ Zoetermeer super van genoten! Wat een blokje zeg, heerlijke boeketten, goed uitgewerkt en dan die prijs! Aanrader 2013 wat mij betreft.

Een aantal jaar achtereen volgens gehad. Wilde em skippen dit jaar, maar nadat ik stars gisteren weer gezien heb, komt deze er toch weer in dit jaar! Blijft een topper en behoort straks tot de klassiekers!

Is flink verbeterd! 3 jaar geleden nog gehad, maar daarna niet meer gekocht omdat hij achteruit was gegaan. Maar hij is absoluut weer helemaal terug, beter dan ooit?

over het algemeen vond ik het wel een leuke cake, alleen de boeketten waren wat aan de kleine kant. echter waren de boeketten die in w-shape werden geschoten waren mooi groot. ik upload binnenkort een filmpje!

Moeilijk te krijgen deze cake, de Wolff dealers in mijn buurt hebben deze niet in het assortiment opgenomen, vreemd ik heb deze ieder jaar wel een keer. Blijft een leuke cake

Back
Bovenaan