Stars Over Paris

Gister 2x geschoten, wat een toppertje. Deze wil ik ieder jaar wel weer in mijn collectie, prima prijs/kwaliteit verhouding deze!

Hij deed vannacht weer wat hij moest doen, oftewel nog steeds een topper dit. De blinkers hierin zijn ook heerlijk!

Na alle goede berichten over deze cake heb ik hem dit jaar ook aangeschaft. En ik heb zeker geen spijt! Wat een bak, geweldige burst en prachtige effecten.

Hier 3x de 2014 versie in mijn finale verwerkt en ben hem iets beter gewend dan dat hij vannacht liet zien. Met zijn drieën gaf het alsnog spektakel maar stand alone zou hij mij zijn tegengevallen.

Hier mijn finale project met 3x stars over paris vanaf 0;26, mooist in HD:

Heerlijke cake dit heb m per 3 geschoten. Mooie grote boeketten en blinkers en lekkere burst. Hierbij m'n filmpje

Dit was een erg mooie cake, was zijn 13 Euro dubbel en dwars waard.
Geen idee welk productiejaar ik had.

Straatfilmpje :

Ook deze mogen aanschouwen, wat een topper voor deze prijs. Lekker tempo en mooie gevarieerd. De prijs zeker waard!

Wat een pracht cake is dit! Had hem na alle verhalen dit jaar 2x aangeschaft, maar volgend jaar indien verkrijgbaar zeker weer! Mooie, grote effecten, keiharde burst en prachtige blinkers bij de waaierschoten!

de stars over paris heb dit jaar zeker weer ze naam waar gemaakt blijft echt jaren lang een topper volgend jaar zeker weer halen!!

Volgens mij is het kruitgewicht wel aangepast?Had namelijk een 2014 versie er daar stond 241 gram op het label en op de oude versie 310 gram.

Volgens mij is het kruitgewicht wel aangepast?Had namelijk een 2014 versie er daar stond 241 gram op het label en op de oude versie 310 gram.

Ik heb er nog staan, dus zal eens kijken of dat klopt. Ook al boeit het mij niet echt, want het blijft gewoon een topper. Meer of minder kruit, de 2014 versie was gewoon top!

Back
Bovenaan