Stars Over Paris

Schitterende pot

Schitterende pot

Echt een schitterende pot.

Zie
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
Hier een filmpje van mijn foute versie:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

De finale is zo wel erg mooi :)
Toch had ik liever de goede versie gehad.. Nu moest ik hem twee keer afsteken en de blinkers bij de tweede keer ging niet helemaal goed, dat kun je ook wel zien op het filmpje..

Hier een filmpje van mijn foute versie:

movie

De finale is zo wel erg mooi :)
Toch had ik liever de goede versie gehad.. Nu moest ik hem twee keer afsteken en de blinkers bij de tweede keer ging niet helemaal goed, dat kun je ook wel zien op het filmpje..

Zonde... als je de goede versie had gehad was die echt top geweest :sad:

Ik vind die foute versie niet echt heel verkeerd eigenlijk. Vooral de finale is echt prachtig. Zo te zien hebben ze gewoon lading in een andere tube gestopt. :wink:

Zo, de bestelling is inmiddels rond en Stars over Paris zit er zeker weer bij. Vorig jaar samen met Hawaii de publiekslieveling. Mooie brede boeketten die de hele straat vulden.

hier film van mij van afgelopen o&n hij ging wel wat langzaam vondt ik tijdens demo toen die ook geschoten werd ging die stuk sneller

+ YouTube Video

kwalitatief topfilmpje pyromaniac
ook besteld dit jaar
nog nooit gehad wel veel op geforumd
dus dit jaar maar eens aan de test onderwerpen

Ontzettend goed filmpje pyromaniac! Ik denk dat deze wel in mijn collectie gaat voorkomen. Leuke effecten en een goede volle finale

Vind dit een van de beste potten van wolff.
Een goede knal met mooie boeketten.
En voor maar €21,50 kan je hem haast niet laten liggen.

Had vanavond op de demo het idee dat de effecten een stuk magerder en kleiner zijn geworden... Vond hem echt niet zo overweldigend als bij de introductie van deze cake. Nee, ik laat hem staan, hopelijk was het een mindere momentopname, maar ik gok het er niet op. :p

Ik ben het helemaal met je eens Mike. Zoals ik hem van voorgaande jaren ken waren de boeketten groter en maakte hij meer indruk. Ik vond het nu "een van de velen":wink:. Niets bijzonders dus.

Ai, dat is jammer om te horen zeg. Heeft iemand hem gezien op een andere demo? Hoe beviel hij daar?

Ik heb hem op de demo in deventer gezien en ik vond de uitwerkingen in vergelijking met vorig jaar niet kleiner.
Wel had ik bij een aantal andere potten het idee dat de uitwerkingen kleiner waren waaronder de sniper.

heb deze dit jaar toch maar weer besteld :D
dit was mijn aller eerste ''zware'' cake 2 jaar terug :p

Back
Bovenaan