Splitting Rainbow [Compound]

Ziet er weer erg goed uit, blijf het een prachtig blok vinden. Nu welk heel benieuwd naar de prijs.

ik dacht dat ik eerst naar de video van de 6404 zat te kijken maar dit filmpje is wel iets eerder afgelopen:angel: en de laatste cake lijkt wat sneller leeg te schieten als de oude versie.
ondanks dat crossette niet mijn favoriete effect is ga ik hem na meermaal kijken toch meer waarderen.

Zie geen verschil met de andere versie de nieuwe zit wat strakker uit met de timming 25mm en 30 mm zit geen verschil in bij deze filmpjes

Hoeft er alleen eentje verplicht in elke cake (als er meer dan 15gr/tube in zit (meest zie je die aan 't begin))

Ja zeker, en vond hem net zo goed als zijn voorganger, zelfde kwaliteit. Zal het filmpje later delen.

2 Jaar geleden 2 crosette switch aan elkaar geknoopt en vorig jaar 3 dreamchasers.

Dit jaar maar eens achter een compound aan. Deze dus :)

Hoewel ik de Splitting Rainbow vorig jaar live heb gezien, dacht ik dat de Whistling Rainbow dit jaar spannender zou zijn dan deze! Concept van de WR is aardig en hij is zeker uniek, maar geef mij toch maar de Splitting Rainbow! Veel fraaier!

Back
Bovenaan