Splitting Rainbow [Compound]

Dit jaaar ook in de pocket, heelas wel de nieuwe en niet de oude versie, maar goed dat mag de pret niet drukken!

Dit blijft inderdaad echt een topbak. Heb er hier ook nog één staan. Kijk daar erg naar uit!

Goh, ziet er toch echt wel ontzettend goed uit...!! Met potlood op 't lijstje voor volgend jaar!

Vond hem wat slapjes. Crossettes braken goed en netjes in 4-en maar bleven erg klein.

Vond hem 2 jaren geleden iets beter. Hoeft niet weer in de collectie

Misschien toch het stapje terug van 30mm naar 25mm @josZie? Op bovenstaande film ziet die er wel heel sierlijk uit. Misschien komende jaarwisseling toch maar overstag. De 25mm Splitting Stars van GBV is mij ook elke keer goed bevallen.

Misschien toch het stapje terug van 30mm naar 25mm @josZie? Op bovenstaande film ziet die er wel heel sierlijk uit. Misschien komende jaarwisseling toch maar overstag. De 25mm Splitting Stars van GBV is mij ook elke keer goed bevallen.
Zou heel goed kunnen. Heb ook de divider op een demo gezien. Misschien zat dat nog in mijn hoofd 🤣

Hier ook erg van genoten van dit doosje, op een rustig moment op de avond geschoten en daar kwam hij uitstekend tot zn recht. Zelfs in de wind hield hij nog redelijk goed stand!!

Hier weer erg van genoten. Lekker rustige box, sierlijke crossettes, mooi product.

Back
Bovenaan