Hier onze video, wat een prachtding, zo sierlijk, heb hem er graag weer bij.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Klopt, erg gaaf ding. Mijn vrouw zei meteen, die moet er volgend jaar weer komenHier onze video, wat een prachtding, zo sierlijk, heb hem er graag weer bij.
Idem, zat in de allereerste bestelling van dit jaar. Blijft een heerlijke box, nu hopen dat z'n broertje met fluiters er ook weer komt dit jaar.Heel mooi product, dit was dan ook het eerste wat ik dit jaar besteld heb.
Oh wat hoop ik graag dat die weer terug komt ja. Dat was dan weer het product dat ik vorig jaar als eerste had besteld. Helaas dus niet gehad, was erg balen.Idem, zat in de allereerste bestelling van dit jaar. Blijft een heerlijke box, nu hopen dat z'n broertje met fluiters er ook weer komt dit jaar.
Werkelijk waar prachtig. Wat voor prijs raden jullie ongeveer aan? Zie ze nu rond de €125.Deze was superrr! Door de wind leek het net of er allemaal lichtkogels boven m'n hoofd werden afgevuurd!
Rond de €80 moet lukken.Werkelijk waar prachtig. Wat voor prijs raden jullie ongeveer aan? Zie ze nu rond de €125.
Excuus, was 90, 125 was de Dragon mix, lijkt allemaal op elkaar met diezelfde verpakkingRond de €80 moet lukken.
Even geduld nog hebben dus en wachten op een leuke deal.80 is zeker te doen, uitschieters naar 70 mss wel.
Ik heb hem zelf bij Vuurwerkfeestje besteld voor 87,50 en dat leek mij een hele nette prijs.Werkelijk waar prachtig. Wat voor prijs raden jullie ongeveer aan? Zie ze nu rond de €125.
Yesss, zie hem voor 95 bij knal keet staanIk heb hem zelf bij Vuurwerkfeestje besteld voor 87,50 en dat leek mij een hele nette prijs.
Dat is ook nog te doen. Het is en blijft een heel mooi ding.Yesss, zie hem voor 95 bij knal keet staan
75,- in het midden van t land...Rond de €80 moet lukken.