Splitting Rainbow [Compound]

Zou deze graag bestellen, maar lijkt erop alsof ik via geen van de bestelsites van GBV professional style kan vinden?

Zie hem nu staan voor €100 maar zit nogsteeds te twijfelen. Lijkt me wel mooi om deze voor of na de fire festival te schieten..

Deze heb ik bemachtigd. Ontzettend blij mee en kijk hier dan ook zeker naar uit!!

Ik ben ook erg benieuwd naar deze, had hem nog gespot in de bunkers.

PXL_20221013_195030478.jpg

Mooi dat dat oude Proffesional Style logo gebruikt word in deze lijn. Helaas bij de lokale GBV dealer niet verkrijgbaar deze lijn. Erg benieuwd hoe onder andere dit product uit die lijn eruit ziet in de straat / lucht.

hopelijk wat geluk met de prijsvraag haha vind dit zo'n uber vette en unieke box maar past helaas niet in budget dit jaar! gek op crossettes en dan die kleuren :thumbsup:

Mocht iemand deze tegenkomen bij een winkel in Limburg dan hoor ik het graag. Dan kan ik kijken of ik er budget voor vrij kan maken want ik vind dit gewoon een toppertje.

Mooie box
Een ding wat ik wel vreemd vind is 2000gr op 80 schoten waar een crossete uit komt .
Ik ben er een beetje uit , maar toen ik nog fanatiek met de hobby bezig was toen was bv Funke de enige die een cakebox met 25 gram per tube produceerde.
Dan had je een dikke mine en een vol boeket ,,, de rest gebruikte 20gram per tube of nog minder ,,,,ik kom er dus niet bij dat Weco deze zo zwaar vult voor dit effect .

Mooie box
Een ding wat ik wel vreemd vind is 2000gr op 80 schoten waar een crossete uit komt .
Ik ben er een beetje uit , maar toen ik nog fanatiek met de hobby bezig was toen was bv Funke de enige die een cakebox met 25 gram per tube produceerde.
Dan had je een dikke mine en een vol boeket ,,, de rest gebruikte 20gram per tube of nog minder ,,,,ik kom er dus niet bij dat Weco deze zo zwaar vult voor dit effect .
Denk dat er heel veel magnesium gebruikt word.

Back
Bovenaan