Splitting Rainbow [Compound]

Ik vind crackling er ook heerlijk bij, breekt de box even, anders maakt het wat eentonig. Als er een scherpe prijs is wil ik hem voor dit jaar overwegen, anders is deze volgend jaar erbij.

Zal ik deze dan maar vast verklappen? :cool:

Adviesprijs 2020: € 169,00
Folderprijs 2020: € 129,00
Onlineprijs 2020: € 89,95
Freakprijs 2020: Vraag je lokale dealer

Valt toch wel mee? Het is 30 mm, 80 schoten, 2000 gram, dus wel 25 gram per schot. Adviesprijs van 170 vind ik dan nogal fors. Ja de online prijs is prima, maar om die nou heel scherp te noemen.

Laatst bewerkt:
Valt toch wel mee? Het is 30 mm, 80 schoten, 2000 gram, dus wel 5 gram per schot. Adviesprijs van 170 vind ik dan nogal fors. Ja de online prijs is prima, maar om die nou heel scherp te noemen.

Dat is wat ik in grote lijnen dacht. Ik vind de online prijs echt prima voor een 80sh/30mm/2000nem compound (zelfs nog 10,- beter dan bijvoorbeeld de Snowstorm 2.0 vorig jaar, waarbij destijds overigens vrij sceptisch werd gereageerd op de prijs). Dat de prijs van de Splitting Rainbow heeel scherp is vind ik ook wat overtrokken. Verzinsels als adviesprijzen zouden overigens echt verboden moeten worden, maar dat is een veel breder verhaal.

Maar al met al ben ik blij verrast. Sterker nog, ik heb dit doosje zojuist toegevoegd aan mijn long-list.

Valt toch wel mee? Het is 30 mm, 80 schoten, 2000 gram, dus wel 5 gram per schot. Adviesprijs van 170 vind ik dan nogal fors. Ja de online prijs is prima, maar om die nou heel scherp te noemen.

Je mist denk ik een 2 voor die 5 ;), 25 gram per shot. Maar verder eens, ik vind het een prima prijs maar om nou te zeggen heel scherp. Het is eerder niet overpriced, en beetje in vergelijking als je bijvoorbeeld de splitting stars erbij pakt. Die vind ik echter voor 12,50 per cake in de freak aardig aan de prijs. Doet niet af aan dat dit een mooie compound is, zal deze wel in de gaten houden.

Valt toch wel mee? Het is 30 mm, 80 schoten, 2000 gram, dus wel 25 gram per schot. Adviesprijs van 170 vind ik dan nogal fors. Ja de online prijs is prima, maar om die nou heel scherp te noemen.

Naar de adviesprijzen kijk ik sowieso nooit, die vind ik over het algemeen namelijk ronduit belachelijk en niet realistisch. De onlineprijs bij deze bak vind ik wel goed, zeker als deze box met zijn zeer strak uitgevoerde crossettes in real ook zo presteert. En mocht hij in een actie voor 70 voorbij gaan komen, dan wordt ik toch wel zeer enthousiast om deze aan te schaffen

Prima online prijs hoor! Ook erg benieuwd bij wie deze in de straat zal verschijnen. Zelf zit ik nog te twijfelen, maar alleen omdat ik ook al een andere hele dikke crossette bak heb besteld voor dit jaar.

Prima online prijs hoor! Ook erg benieuwd bij wie deze in de straat zal verschijnen. Zelf zit ik nog te twijfelen, maar alleen omdat ik ook al een andere hele dikke crossette bak heb besteld voor dit jaar.

welke dan Bastiaan, ook een nieuwe bak of is het er een die zich al heeft bewezen ?

Vind deze op film echt erg goed over komen. Dit type crossette spreekt mij erg aan en ook de afwisseling van 5 super heldere kleuren is een groot pluspunt. De white strobe mine is wat mij betreft het puntje op de i en kan het crackling crossette finale salvo ook erg waarderen. Onlineprijs lijkt me prima. Wel vind ik dat deze box het best tot zijn recht komt in een show met meerdere tegelijk of in een wat groter project. Ik weet nog niet of een crossette compound binnen mijn budget past. Had deze als 20sh cake of als compacte compound met bijvoorbeeld 40sh te koop zijn geweest, had die zeker hoog op de wensenlijst gestaan.

Wat mij meer opvalt en goed stemt is niet de prijs maar eerder dat hier nu openlijk door een importeur wordt aangegeven dat een dealer z'n eigen prijs mag bepalen en dus hierin niet wordt teruggefloten. Dan komt bij mij wel nu de vraag of dit dan voor alle producten van GBV/Weco (en misschien EVO?) zal gelden?

Wat mij meer opvalt en goed stemt is niet de prijs maar eerder dat hier nu openlijk door een importeur wordt aangegeven dat een dealer z'n eigen prijs mag bepalen en dus hierin niet wordt teruggefloten. Dan komt bij mij wel nu de vraag of dit dan voor alle producten van GBV/Weco (en misschien EVO?) zal gelden?

Nooit anders geweest, lees even het bezoekverslag van dit jaar door, daar is het ook besproken. :)

Ondanks de aanwezigheid van de in mijn ogen afbreuk doende crackling rij aan het einde van elke cake trekken de crossettes en de dikke kleuren me toch over de streep.

Wellicht hiermee openen, door naar fire festival en daarna een aantal whicked whistlers...

Back
Bovenaan