Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Onlineprijs 2020: € 89,95
Valt toch wel mee? Het is 30 mm, 80 schoten, 2000 gram, dus wel 5 gram per schot. Adviesprijs van 170 vind ik dan nogal fors. Ja de online prijs is prima, maar om die nou heel scherp te noemen.
Valt toch wel mee? Het is 30 mm, 80 schoten, 2000 gram, dus wel 5 gram per schot. Adviesprijs van 170 vind ik dan nogal fors. Ja de online prijs is prima, maar om die nou heel scherp te noemen.
Valt toch wel mee? Het is 30 mm, 80 schoten, 2000 gram, dus wel 25 gram per schot. Adviesprijs van 170 vind ik dan nogal fors. Ja de online prijs is prima, maar om die nou heel scherp te noemen.
Prima online prijs hoor! Ook erg benieuwd bij wie deze in de straat zal verschijnen. Zelf zit ik nog te twijfelen, maar alleen omdat ik ook al een andere hele dikke crossette bak heb besteld voor dit jaar.
Wat mij meer opvalt en goed stemt is niet de prijs maar eerder dat hier nu openlijk door een importeur wordt aangegeven dat een dealer z'n eigen prijs mag bepalen en dus hierin niet wordt teruggefloten. Dan komt bij mij wel nu de vraag of dit dan voor alle producten van GBV/Weco (en misschien EVO?) zal gelden?
Dat is niet iets voor dit topic, stuur je wel even een pmwelke dan Bastiaan, ook een nieuwe bak of is het er een die zich al heeft bewezen ?