Janniekske
VWC lid
Deze kan zich onderscheiden van de rest kwa effect, zo zie je ze niet vaak. Zeker zijn prijs maakt het intressant!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nog nooit een crosette cake of compound gehad, maar elke keer vind ik dat crosette effecten wel een stuk langer blijven hangen dan menig ander effect.
waarom nooit gekocht, geen idee, misschien dit jaar dan toch maar eens een poging wagen.
Nu snij je een punt aan waar ik eigenlijk niet over wilde beginnen na het zien van de video, maar nu toch ga doen. Ben ik de enige die twijfelt of de snelheid van deze video wel op 'ware snelheid' is? Ergens voelt het als licht vertraagd...
Nu snij je een punt aan waar ik eigenlijk niet over wilde beginnen na het zien van de video, maar nu toch ga doen. Ben ik de enige die twijfelt of de snelheid van deze video wel op 'ware snelheid' is? Ergens voelt het als licht vertraagd...
Als ik deze video bekijk lijkt het mij de originele snelheid, en blijft het dus daadwerkelijk langer hangen.
Shut up and take my money. Echt fan van crosettes. Koop al jaren de splitting stars van evo om er een 100+ schots bak van te maken, nu vompoundje![]()
Ik ook! Splitting stars van evo is een prachtcake voor weinig geld. Schiet er op 0.56 3 in w shape . Ik mis ze dit jaar in het aanbod , maar misschien komen ze nog. Wat ik ook fijn vind aan de splitting stars is dat er geen mine bijzit. Heel mooi puur crossette effect zonder `afleiding`.
De video is op originele snelheid. Heb ook een mobiele versie gezien, die heeft dezelfde brandduur/snelheid.