vuurwerkplanet online

Ze zijn dit jaar wel later dan andere jaren, vorig jaar was het al begin oktober.

ze zijn er druk mee bezig nieuwe producten worden al toegevoegd en wordt ook andere opzet dat was de bedoeling kwa webshop.
verwacht deze week of volgende week die online is

Zena is al online. Ben benieuwd hoe de nieuwe site van lesli eruit zal zien, want op dit moment is het nog gewoon de oude site

Vanaf morgen 10:00u zijn ze live, zo hebben ze mede gedeeld aan de dealers.

* Het kan zijn dat bepaalde dealers ervoor kiezen om later de webshop open te gooien.

Laatst bewerkt:
Ik begreep dat ze idd de Dealers hebben laten weten dat die alvast wat kunnen doen en dat ze dan a.s. maandag "echt voor het publiek open gaan met waarschijnlijk ook een actie"...

Ah vandaar, want als ik me postcode invoer gebeurd er eigelijk vrij weinig, ff wachten dus tot maandag.

funke zal via vuurwerplanet worden aangeboden zo te zien , als je op de start site kijkt
luypears zoals ik begrijp via de zena nl site

funke zal via vuurwerplanet worden aangeboden zo te zien , als je op de start site kijkt
luypears zoals ik begrijp via de zena nl site

Klopt inderdaad, alle Zena dealers hebben ook een shop op Vuurwerkplanet, dus ook Luypaers zal daar op komen.

goedemiddag, ik heb een filiaal van vuurwerkplanet in Helmond zitten, maar hun eigen site is niet online en op de vuurwerkplanet staat al wel de prijzen online, maar kan niks bestellen, hoe kan dit ? ze zijn inderdaad heel erg laat. weet iemand wanneer de voorverkoop start ?

Back
Bovenaan