Dat lokaal vertrouwen verschilt ook wel heel erg per stad denk ik.
In Den Haag stevent De Mos af op een recordzege en er is echt wel vertrouwen in hem.
Denk dat ik wel kan stellen 75% plus!
Het probleem is dat die jaren buitengesloten is in de politiek. (ex-PVV...)
En op persoonlijk vlak hebben ze hem geprobeerd kapot te maken, zelfs zijn huwelijk is er aan gegaan.
Ik heb de beste man een paar keer ontmoet en gesproken en hij heeft altijd mijn stem.
Weet ook zijn adres, partijleden komen op dezelfde verjaardagen enzo, dat zegt mij al genoeg over wat voor iemand het is.
Je ziet hem gewoon bij de lokale visboer een visje halen, op het Loosduinse plein op woensdag (markt) zie je hem ook regelmatig.
Iemand die echt zichtbaar is voor de burger en je gewoon kan aanspreken.
In plaats van Robert Barker verstopt in een kamertje met een groene waanzin agenda.
Die is Den Haag langzaam stuk aan het maken a la Halsema, en ik hoop dan ook op een monsterzege voor De Mos.
Die heeft al beloofd al die idioterie direct terug te draaien, denk aan:
Overal betaald parkeren, wegen van 50 naar 30, één baans ringwegen in plaats van twee/drie baans, autoluw in plaats van doorgang verbeteren.
Om nog maar te zwijgen over alle wegafsluitingen met horrorpollers en/of camera's, zelfs bij ziekenhuizen waar mensen dan in paniek toch doorrijden, google maar eens horrorpoller Escamplaan.
Wegen die helemaal moeten verdwijnen en weer terug moeten veranderen in natuur. (Daal en Bergselaan)
Dat de ondernemers niet meer bereikbaar zijn in dat gebied en de doorstroming in het geding komt maakt niet uit voor meneer Barker.
Wegen één richting maken terwijl bewoners het niet willen, etc, etc, etc.
Dan toch borden plaatsen in de hele wijk die dan na een maand weer allemaal weggehaald worden. Kost wat hè.
Overal uitbreiding van de zero emissie zone, waaronder de kust, daar waar juist iedereen met de auto heen wilt/gaat.
Een ziekenhuis aan de Sportlaan omtoveren tot immigranten hotel...
Een hotel op een bruisend nieuw gebouwen Kijkduin beschikbaar stellen voor immigranten, zelfs Wilders is er heen gegaan.
En zijn laatste hobby is peperdure vishotels, nee geen hotel waar je dan kan vissen maar deze ongein:
https://vishotel.nl/
18 Maart 2026! Dan komt er hopelijk verandering in mijn mooie Den Haag.