[Speculatietopic] Vuurwerkverbod in Nederland?

Het blijft vreemd dat we afgelopen oud en nieuw gewoon gezellig konden vieren en nu zoals het er naar uit ziet een defensieve verbod komt. Gedoe met vergunningen gaat gewoon niet werken en iets zegt mij dat de regering dat ook weet. Ben benieuwd naar aankomend oud en nieuw. Verwacht nog steeds vuurwerk zoals bijv eerste jaar corona. We zullen zien
Vuurwerk zal de komende jaren genoeg te zien zijn. Een weldenkend persoon weet dat legaal F2 niet de kern van de problematiek is. En over de voorwaarden ben je overgeleverd aan de grillen van de politiek. Blijf het nog steeds raar vinden dat de VVD heeft Ingestemd met een verbod met bepaalde voorwaarden die een wassen neus gaan blijken.

Vuurwerk zal de komende jaren genoeg te zien zijn. Een weldenkend persoon weet dat legaal F2 niet de kern van de problematiek is. En over de voorwaarden ben je overgeleverd aan de grillen van de politiek. Blijf het nog steeds raar vinden dat de VVD heeft Ingestemd met een verbod met bepaalde voorwaarden die een wassen neus gaan blijken.
Dat de VVD het haaks tegengestelde doet van waar ze voor zeggen te staan (in bijvoorbeeld debatten en hun partijprogramma), is juist het meest logisch denkbare. Dat doen ze namelijk sinds minstens een halve eeuw zonder uitzondering. Zo ook met instemmen voor een vuurwerkverbod, wat getuigt van totale dwaasheid daar.

Weet je wat zo ziek is, dat mensen die helemaal nul komma nul liefde voor onze hobby hebben gaan beslissen dat er een verbod moet komen op onze hobby. Mijn respect hebben ze verloren.
Zal je is wat vertellen, hier in mijn gemeente worden gewoon politici/gemeenteraadsleden in elkaar geslagen. En dat is best zorgelijk hoorde het vorige week pas en is al een tijdje aan de gang. En dan stom vragen waar komt dat vandaan, juist respect is verloren en verboden worden doorgedrukt. Alleen hoeven ze niet in elkaar geslagen te worden. Maar vertrouwen heeft bijna niemand meer in de politiek en daar is het vuurwerkverbod onderdeel van. Maar ach heb de overheid niet nodig vier mijn eigen feestje wel.

Back
Bovenaan