Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Juist ook dat nog mocht de burgermeester de vergunning intrekken dan mag het vuurwerk weer kosteloos naar de verkoper en mag je weer de persoon met ADR betalen. Hoe krom wil je het hebben als je alle kosten bij elkaar optelt en opeens gaat het niet door. Veiligheid kan men ook niet garanderen(op papier misschien)maar als het 1 keer mis gaat is het inderdaad klaar.Bij een vereniging komen echt wat meer dingen bij kijken.Niet alles is zo zwart wit als iedereen denkt.en dan heb je het weer nog.mocht er weer een harde wind komen word de vergunning ingetrokken en ben je het vuurwerk en geld kwijt.en daarbij moet je tussem 18.00 en het punt dat je de show gaat geven het terrein bewaken.Komen er lui kloten em vuurwerk afsteken ben je ook alles kwijt.Tis financieel niet niks en de veiligheid kan veel roet in het eten gooien.Is de beleving van oud en nieuw voor mij niet waard
Dat verhaal met verenigingen gaat niks worden.Met of zonder hulp.Wanneer het verenigingen verhaal doorgaat, komen wij met een laagdrempelige oplossing voor het opzetten van je eigen vuurwerkteam. Echter, zover is het nog lang niet. Eerste prioriteit blijft het proberen te voorkomen van een verbod.
Idd. Tuurlijk wordt dat niets.Dat verhaal met verenigingen gaat niks worden.Met of zonder hulp.
Maar...Ik heb alles gelezen en kan het alleen maar beamen allemaal.
@Vuurwerkliefhebber34
@T-rixxer
@rene_vuurwerk
@heho
@Waltr
En bedankt voor de inzet @HVLV voor het zo laagdrempelig maken, mocht het toch zover komen.
Mijn insteek: zo lang het bij een boete blijft en (misschien) geen VOG, dan stoppen ze die verenging maar in een donker gat.
Daarentegen als de wet aangepast wordt en het geen overtreding meer is...
Maar ik opgepakt wordt voor een misdrijf binnen wapen & munitie wet dan gaan we er nog eens over nadenken.
Tot die tijd: alle rompslomp + kosten tegenover een eventuele kleine boete, dan is mijn keuze snel gemaakt.
Maar...
De @HVLV heeft gezegd dat ze een laagdrempelige optie hadden tzt.
Daarom werd er ook gevraagd om je daarop in te schrijven.
Ik denk dat we nog een paar konijnen gaan zien...
FF wachten nog...Wellicht maak ik er dan ook gebruik van!
Dat denk ik zelf ook betreft het verbod wat je schrijf. Hoe willen ze aan de voorwaarden voldoen? Nou gewoon niet.Het is gewoon simpel die voorwaarden kunnen ze niet aan voldoen geen verbod klaar
Rat draaiers harder aan pakken iedereen is blij en weer door
Al ons vuurwerk ligt weer bij de buren in de schappen klote zooi gaat weer nergens over
Politiek zijn net zo erg als die ratdraaiers Hersenloos volk doen maar weer wat met alle gevolgen van dien