Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hehe, zeker chaos zo zeg, lekker!
Als je dit dus weet te timen dat je de 2 boxen hebt die precies opvolgen in salvo's heb je een enorme lange rits crackling. Tof, aanrader.
heerlijk idee, die noteer ik evenHier is ie 3x zonder pauzestegelijk met 3x Return of the Phoenix (mod) maar helaas met mist
Ch-aos:
Moeten alle Katan Specials nu wel of niet nagelopen worden i.v.m. de pauzes? Ik kan ze wel nalopen maar vraag me af of dat anno 2023 nog nodig is.
Ik zou het sowieso even checken want dat is het enige nadeel bij de blokjes. Ik ben een beetje aan het genezen van het “trust me bro” syndroom.Moeten alle Katan Specials nu wel of niet nagelopen worden i.v.m. de pauzes? Ik kan ze wel nalopen maar vraag me af of dat anno 2023 nog nodig is.
Uit interesse: wat houdt het nalopen om te controleren op pauzes in? Wat check je dan precies?Moeten alle Katan Specials nu wel of niet nagelopen worden i.v.m. de pauzes? Ik kan ze wel nalopen maar vraag me af of dat anno 2023 nog nodig is.