Special#5 Dragon Eggs with Crackling Mine

@ moderators, kunnen jullie de topicnaam van deze categorie aanpassen van "Premium" naar "Katan Specials" :angel:

Helaas stukje blijven staan in het crackling project, maar daardoor wel deze video. Eerst een Crackling Chry 2.0, daarna de Special 5 (bij hoofd en reserve lont ontstoken). Heerlijk geweld voor een boxje van deze prijs! Wat mij betreft komt er volgend jaar een uitbreiding van deze lijn, want het zijn topdoosjes!

Wat wat ik er heb gezien was dit een topper. Schoot 'm met de laatste cake i.c.m. met 4x SS finale editie, wellicht dat ik daardoor niet een heel goed oordeel kan vellen. :p

Ik heb geprobeerd de pauzes eruit te halen dat is me aardig gelukt, echter nog niet helemaal eruit gekregen.

Hier is ie 3x zonder pauzes :wink: tegelijk met 3x Return of the Phoenix (mod) maar helaas met mist :cry:

Ik schoot de deze in combinatie met de special 4 als volgd 1x4 2x4+1×5 3×4+1×5 en tot slot 6x4+2x5 man man wat een geweld krijg je dan ben er alleen nog niet uit of ik cake 3 van de limited 3 niet nog beter vind kwa uitwerking

Ik had zowel de special 5 als de crazy eggs van katan. Voor mijn gevoel precies dezelfe effecteb. Te bewonderen in mijn crackling project op 05:11 en 07:35(vernselde versie). ongeveer.

Super heftige bak als je 'm per 2 schiet! Als je m per 1 schiet moet je wel ervoor zorgen dat je hem zelf nog doorlont met snellont, anders zitten er duidelijke pauzes in en dat wil je niet :)

Wat een heerlijk rambakkie is dit. Vind het in combi met de rotp wel helemaal dik

Back
Bovenaan