Special#5 Dragon Eggs with Crackling Mine

Hehe, zeker chaos zo zeg, lekker!
Als je dit dus weet te timen dat je de 2 boxen hebt die precies opvolgen in salvo's heb je een enorme lange rits crackling. Tof, aanrader.

Deze is ook ontzettend gaaf zeg. Komt echt goed agressief over wat dus voor de nodige spektakel en chaos zorgt. Ook deze wil ik erg graag toevoegen dit jaar.

Hier is ie 3x zonder pauzes :wink: tegelijk met 3x Return of the Phoenix (mod) maar helaas met mist :cry:

heerlijk idee, die noteer ik even :D
wat een lekker chaos bakje om in de finale te schieten zijn. Heb er namelijk twee doorgeschoven naar komend jaar :D

Gaaf. Zo benadert het die Zena dragon eggs bak wel idd, tikje duurder dan wel.

Nog een recent filmpje:

Killing pauzes, al die Specials moet je zelf echt nog nalopen hè. Mooi gevormde en grote boeketten, blijft de gaafste in de serie met de #4

Dat ziet er ontzettend goed uit met 2 stuks. Lekkere chaos en felle crackling!

Deze box heeft helaas niet meer de witte dragon eggs, maar soort van koperkleurige crackling. Visueel dus iets anders geworden, maar blijft nog steeds een gave chaos bak.

Moeten alle Katan Specials nu wel of niet nagelopen worden i.v.m. de pauzes? Ik kan ze wel nalopen maar vraag me af of dat anno 2023 nog nodig is.

Moeten alle Katan Specials nu wel of niet nagelopen worden i.v.m. de pauzes? Ik kan ze wel nalopen maar vraag me af of dat anno 2023 nog nodig is.
Ik zou het sowieso even checken want dat is het enige nadeel bij de blokjes. Ik ben een beetje aan het genezen van het “trust me bro” syndroom.

Uit interesse: wat houdt het nalopen om te controleren op pauzes in? Wat check je dan precies?

De vertraging van cake naar cake. Als dit stukje lont te lang is krijg je een pauze van een paar seconden tussen de cakes. Dit is op te lossen met een stukje snellont of blackmatch met tape.

Back
Bovenaan