Tempest

Niet bekend om opgevoerde samples? Eens terugkijken naar wat 2018 producten. Air Benders, Polaris, Time Rain Box... Evolution heeft bij mij echt wel een streepje voor op de rest, maar ben toch ietwat voorzichtig hierin. Als deze Tempest de 23e tijdens de demo ook zo geweldig is, dan spreken we verder. :D

Zou mooi zijn als ze inderdaad met beeldmateriaal aan tonen dat we dan de productie zien op de demo, zodat de twijfel bij iedereen hopelijk weg is :)

AL presteert de box uiteindelijk in de straat iets minder dan nog heb je een hele dikke bak in de straat staan. Mits prijs in verhouding is staat deze eind van het jaar in de straat

Hele mooie box ! Ben alleen met dit soort boxen bang voor een winderig oud en nieuw. Dit soort beelden zijn altijd met mooi rustig weer en wat blijft er dan over met meer wind ...
Enfin, ook de prijs maar even afwachten.

zeer indrukwekkende effecten wow:droolthum afwisseling is ook goed met de kleuren. Maar 4x de zelfde cake ,nee dankje ,vindt te eentonig worden, want het herhaalt zich na cake na cake

Dikke bak zeg. Snowstorm 2.0 is ook 30 mm 80 schots, ben benieuwd of de prijs dan ook vergelijkbaar wordt met deze. Dan wordt het een regelrechte musthave

Ik zie hem nu te koop staan als "binnenkort" voor €999,99 vind dat persoonlijk wat aan de hoge kant. Maar misschien leuk voor mensen met een groot budget? :D

Denk idd ook dat er iets is met je ogen of de producten met elkaar verwisselt.
Want deze lijken in de verste verte niet op elkaar.

Gr
Marchel

heb ze allebeide naast elkaar laten lopen zijn het exact het zelfde opzet !!!. kleuren alleen de effect erom heen is anders had ook gewoon evo bomber 2.0 kunnen heten

heb ze allebeide naast elkaar laten lopen zijn het exact het zelfde opzet !!!. kleuren alleen de effect erom heen is anders had ook gewoon evo bomber 2.0 kunnen heten

Ik heb niet het idee dat je iemand ervan gaat overtuigen, dat deze 2 boxen op elkaar lijken. Natuurlijk is er met wat goede wil een overeenkomst te vinden, maar de verschillen heersen overduidelijk.

Maar even serieus.. Als je alleen naar de kleuren sterren kijkt, hoeveel van dit soort producten zijn er dan wel niet hetzelfde op de huidige markt? Kom op ey.

Laatst bewerkt:
Ik ben het eens met jou hardstylboy. Ik zou ze zeker niet allebei bestellen. Ze lijken wel degelijk erg op elkaar, al hebben ze beide een andere basiseffect. Mijn voorkeur gaat uit naar deze want ik ben geen fan van crackling willows.

Ik ben het eens met jou hardstylboy. Ik zou ze zeker niet allebei bestellen. Ze lijken wel degelijk erg op elkaar, al hebben ze beide een andere basiseffect. Mijn voorkeur gaat uit naar deze want ik ben geen fan van crackling willows.

Mag ik vragen waarom jullie de evo Bomber en de Tempest op elkaar vinden lijken? De Bomber is een mooi product, daar niet van. Maar de Tempest lijkt kwalitatief echt behoorlijk hoger. Over het verschil in effect maar te zwijgen. Ik deel de mening dus zeker niet dat deze op elkaar lijken. Compleet andere producten.

@Marchel, ik wil niet op de zaken vooruit lopen maar ik doe het toch :D Al bekend wanneer we het volgende filmpje kunnen verwachten?

Back
Bovenaan