Special#5 Dragon Eggs with Crackling Mine

Die pauzes even wegdenken dan is dit gewoon zoals ik verwacht had. Filmpje is ook van een aardig afstandje, als je dit tussen een blok huizen schiet komt die natuurlijk veel beter tot zijn recht. Al met al tevreden.

Hier mijn filmpje van de special #5

Zo had de Power Crackling Box van Zena in eerste instantie moeten zijn maar heeft uiteindelijk crackling chry als effect gekregen. Top dat deze de dragon eggs heeft + mine hetzelfde zijn en goed fel ook. Deze staat genoteerd voor volgend jaar. :bye:

Dikke prima dit, komt over als een flinke rambak, in je straat geeft dit een mooi geweld hoor.
Niet besteld, baal ik nu wel een beetje van. :p

Blij dat ik er hier 1 van heb besteld, komt prima over zo op film. Die gaat het wel goed doen in de straat.

Prima box zo op film, crackling is lekker agressief, tempo is goed. Jammer dat ik hem niet besteld heb, wellicht tot volgend jaar!

Deze gaat per twee in de finale van de 18:00 uur show. Had er eigenlijk nog twee extra moeten hebben zie ik nu. :blink:

Prima vooravondspul dit.

Geintje, was echt prachtig op de demo in Hardenberg! Enige kleine puntje, wat hier ook al genoemd wordt, zijn de pauzes die er tussen zitten. Maar wat een heerlijke bak zeg!! Burst goed, crackling goed, mine heel goed, een echte topper!

Ik moet wel even kwijt, Katan mijn complimenten voor de kwaliteit van deze compound qua bouw.

Dikke plank onder de cakes, strakke cakes en keurig doorgelont. Ik vind het erg netjes allemaal!

Ik wilde het doorlonten controleren om de pauzes eruit te halen, maar je kan ze simpelweg niet nog korter lonten als dat ze al zijn.

Ik moet wel even kwijt, Katan mijn complimenten voor de kwaliteit van deze compound qua bouw.

Dikke plank onder de cakes, strakke cakes en keurig doorgelont. Ik vind het erg netjes allemaal!

Ik wilde het doorlonten controleren om de pauzes eruit te halen, maar je kan ze simpelweg niet nog korter lonten als dat ze al zijn.
Bedankt! :)

Back
Bovenaan