Special#2 Colored Dahlia's

Die komt wel heel erg goed over zeg. Heeft het tempo er goed inzitten en kleuren komen erg goed over zo op film.

Ging bij mij letterlijk de mist in. Dat kloteweer ook af en toe. Voor dat jullie gaan roepen je had hem kunnen bewaren. Ben niet zo van het bewaren.

Ik vind de hele Specials lijn van Katan prima. Zelfs de pauzes stoorden mij niet.Goede burst,heerlijk tempo en hoog escalatie gehalte.

Moet zeggen dat de hele Special lijn prima is als ik t zo zie...Alleen de pauzes mogen wat korter wat mij betreft.

Inderdaad Tabe. Ook deze box komt weer erg goed over qua kleur en spreiding. Prima bak als je een kleurenliefhebber bent zoals ik. Om de pauzes tussen de cakes wat te compenseren mogelijk per 2 schieten, de freakprijs moedigt dat gelukkig ook wel aan!

Das de vraag tussen spektakel of kwaliteit. Beiden zijn genietbaar, net wat je kiest. Deze x3 zou ik eerst 1 en dan 2 tegelijk doen. Spreiding en dikte van de sterren zullen bij Fünke opvallend beter zijn.

Ik zou dan persoonlijk voor deze x3 gaan. Ben echt meer van de chaos en het geweld, moet er flink op knappen tijdens oud en nieuw. Mooie show elementen enzo zie ik wel tijdens shows en festivals.

Funke Scala 100a of deze 3x? En als deze: dan 3 achter elkaar? of eerst 1 en dan 2? of 3 tegelijk?

Goede vraag. De Special 2 heeft geen hele grote spreiding van het effect en per 1 is het een `leuk` alternatief voor de mensen met een minder budget i.p.v. de Scala 100 A.

De Special 2 per 3 verwacht ik meer een rommeltje in de lucht van kleuren en daarvoor koop je deze (eigenlijk) niet, maar juist vanwege de mooie kleuren en de opbouw daarin. Bij de Scala 100 A ligt dit gewoon een STUK beter en is de spreiding van de boeketten wel echt `u` te noemen.

Indien je 1 box wilt nemen, zou ik je zeker de Scala 100 A adviseren, daar het effect veel beter tot zijn recht komt. Indien je van doorknallen houdt kan je het beste de Special 3 nemen, dan wel minimaal per 2.

Daarbij is het dan deze box voor de freakprijs vergelijken met de volle mep voor de Scala 100, want die laatste kan je bij Zena voor €115,- krijgen dus dan zou je 2 x deze box er voor krijgen. Maar goed, jouw opties zijn 3 x de special #2 of 1 x Scala 100. Inderdaad de keuze of je voor een rommeltje en chaos gaat of perfectie. Ik zou alsnog voor de Scala 100 gaan dan.

Prima rambox dit...al vind ik de peonies iets minder mooi uitgevoerd. Maar als je een lekkere rambox wilt, dan moet je deze hebben. :D

Ik heb hem vanwege de mist vorig jaar niet afgestoken dus die van mij is in ieder geval goed droog aankomende jaarwisseling :D

Back
Bovenaan