Geen last van gehad, stukje tapematch er over en er is zelfs geen pauze meer.De pauzes tussen de cakes blijven wel een dingetje maar qua tempo, kleuren en effecten blijft het een leuk rambakkie, super stookvoer in de vooravond.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Geen last van gehad, stukje tapematch er over en er is zelfs geen pauze meer.De pauzes tussen de cakes blijven wel een dingetje maar qua tempo, kleuren en effecten blijft het een leuk rambakkie, super stookvoer in de vooravond.
Geen last van gehad, stukje tapematch er over en er is zelfs geen pauze meer.
Weer een hele fijne bak. Een keer geen goud, crackling en blink!
Deze heeft bij mij ieder jaar meerdere malen het winkelmandje bereikt, maar heeft het nog nooit gered tot de kassa. Vind het echt mooie bak zo op film. Dit jaar wil ik hem toch echt een keer hebben.
Ja dat is ook wel lekker, is er veel te weinigWeer een hele fijne bak. Een keer geen goud, crackling en blink!
Dan is het de vraag waar die winkel zit, want hello-goodbye prijst zich - voor mij - uit de markt. Ofwel, daar ga ik geen centen brengen.Hallo Vuurwerk heeft vast wel een omlabeling, en een of andere winkel heeft ook hele lijn in eigen jasje. Dus hoeft niet voor 't laatst te zijn.