Special#2 Colored Dahlia's

Geen last van gehad, stukje tapematch er over en er is zelfs geen pauze meer.

Met zo'n modificatie is het uiteraard bij iedere compound mogelijk om pauzes te elimineren maar ik zou graag zien dat de pauzes al wat minder waren zonder modificatie. Er zijn genoeg andere compounds die geen of weinig pauzes hebben en dat blijft bij de Specials soms toch wel een dingetje.

Deze was ook weer lekker. Heerlijk tempo, en mooie kleuren. Blijft1 van mijn favorieten qua kleurtjes.

Blijft een mooie compound met die bonte kleuren allemaal. Eens kijken of we hem dit jaar weer tegen komen voor een redelijke prijs.

De Katan Specials, valt weinig over te vertellen. De hele serie ( behalve nummer 4 ) deed het gewoon zoals verwacht.

Voelt een beetje aan als de poor mans Funke Scala 100A. Ik vond hem wel lekker schieten, deed het goed in de straat.

helaas niet kunnen genieten van deze als alleenstaande bak omdat m,n showtje een all at once variant was geworden.
van wat ik zag zag het er wel erg goed uit.
dus maar weer op het lijstje voor aankomend jaar en dan los schieten.

Deze heeft bij mij ieder jaar meerdere malen het winkelmandje bereikt, maar heeft het nog nooit gered tot de kassa. Vind het echt mooie bak zo op film. Dit jaar wil ik hem toch echt een keer hebben.

Deze heeft bij mij ieder jaar meerdere malen het winkelmandje bereikt, maar heeft het nog nooit gered tot de kassa. Vind het echt mooie bak zo op film. Dit jaar wil ik hem toch echt een keer hebben.

Het is echt wel de moeite om hem een keer de kassa te laten bereiken. Ik pak deze zelf graag mee om in de vooravond even lekker te rammen.

En het zou zomaar het laatste jaar kunnen zijn dat ze in deze vorm en voor deze prijs te koop zijn gezien de overname van Katan door cafferata.

Hallo Vuurwerk heeft vast wel een omlabeling, en een of andere winkel heeft ook hele lijn in eigen jasje. Dus hoeft niet voor 't laatst te zijn.

Hallo Vuurwerk heeft vast wel een omlabeling, en een of andere winkel heeft ook hele lijn in eigen jasje. Dus hoeft niet voor 't laatst te zijn.
Dan is het de vraag waar die winkel zit, want hello-goodbye prijst zich - voor mij - uit de markt. Ofwel, daar ga ik geen centen brengen.

Back
Bovenaan