Special#2 Colored Dahlia's

Afgelopen jaarwisseling had mijn stookmaat hier ook een doos van meegenomen. Voor het geld is het een prima box, maar het heeft op mij niet heel veel indruk gemaakt. Boeketten zijn gewoon dahlia's (peonies?) zoals je dat van 25 mm kan verwachten. Prijs/kwaliteit is gewoon dikke prima.

Hele mooie film DS, thnx. Als ik de film weer zo zie nu weer spijt dat ik hem er niet bij heb genomen:bonk:

Ik vind deze van de Specials eigenlijk gewoon helemaal niks haha. Ik ben sowieso meer van goud dan kleur, maar als iets kleur heeft dan moet het in combinatie zijn met andere effecten, zie een Code Red.

Afgelopen jaarwisseling had mijn stookmaat hier ook een doos van meegenomen. Voor het geld is het een prima box, maar het heeft op mij niet heel veel indruk gemaakt. Boeketten zijn gewoon dahlia's (peonies?) zoals je dat van 25 mm kan verwachten. Prijs/kwaliteit is gewoon dikke prima.

Is de burst wel wat harder dan een normale cake?

Lekker filmpie, bedankt! Bevestigd wel weer dat dit een ideale toevoeging is voor een multicolor showtje. 2 vn deze dit jaar. Ga wel de volgorde bij 1 box veranderen. Als je cake 1 en 2 omwisselt dan heb je denk ik wel even een kleurrijke peony chaos voor 40 seconden.

Bij deze mijn straatvideo van dit blok. Ik vond hem lekker rap met hele heldere en duidelijke kleuren.
Gefilmd tijdens de stookmeeting 2019-2020 :)

Komt inderdaad wel erg lekker over op deze film hoor. Lekkere duidelijke kleuren en tempo, top!

recent filmpje

Meer kamuro met colored tips dan dahlia's, denk dat je daar de prijs/goedkopere productie wel in terug ziet.

Poeh, wilde er net 2 bestellen bij intratuin duiven, maar ineens €20 duurder, niet de enige prijs die voors omhoog gegaan is trouwens.

Bent u die gezellige huisvader in breda die bij de intratuin voor de jackpot ( jaja ik weet het :) ) deze doos heeft gekocht?

Vergeet uw avondplannen en ga nu naar de hornbach voor een zinkschaar, werkhandschoenen en een ehbo doos.

Voor mij geen probleem, kost alleen wat tijd maar er zullen er vast vanavond in de regio bij zichzelf denken 'dafuk?'

Wat een lutsers...

Ontopic:
Kijk heel erg uit naar dit stukje geweld :thumbup:

Leuk maar niet echt speciaal. Zat er bij jullie ook zo,n lange vertraging in tussen de cakes? Hier duurde de vertraging echt te lang

Ik heb aardig wat de lucht in gejaagd, waaronder deze 2 keer. Ik ben gek op kleurtjes, dus dit was één van mijn toppers. De vertragingen vielen ontzettend mee. Het was batch 2019.

Vond deze inderdaad ook wel prima overkomen, heerlijk kleurenspektakel zo per 3 stuks tegelijk. Pauzes niet gemerkt doordat hij per 3 ging.

Vond dit ook een gave box en zou hem zo weer kopen. Vond het tempi prima en de kleuren zijn gewoon vet.

Back
Bovenaan