Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Let je wel goed op, een hobby is een hobby, en je school is je toekomst.
Laat je cijfers niet onder je hobby lijden.
Haha, dit is zo herkenbaar he. In de maand december zat ik tijdens wiskunde mijn verlanglijstjes uit te rekenen hahaha.
Ga als je thuiskomt een half uurtje wat anders doen, maar daarna gewoon 2, 3 uurtjes aan je huiswerk. Er komt nog tijd zat dat je je bezig kan houden met vuurwerk
Eén voordeel heb je al: met de kerst krijg je vakantie, dus dan ben je eventjes sommenvrij. Pak na de vakantie de draad nou gewoon zo goed mogelijk op![]()
Pff ik heb dubbel spanning die dagen de 30e december om 8uur s'ochtends afrijden voor de auto, Heb iets te snel oke gezegd, heb er nu helemaal niet zoveel trek in om op die dag en tijdstip af te gaan rijden, kon het niet meer afzeggen volgens mij rij instructeur, nu moet ik er maar het beste van maken en zorgen dat ik het jaar goed afsluit.
Inderdaad, moet binnen 24 uur
Gewoon wat Propofanol oid halen bij de dokter, zeg dat het voor het rijexamen is en ze weten wat je bedoelt, verlaagd de bloeddruk
Werkt geweldig![]()
Oke ik zal eens kijken of ik hiermee wat kan, is wel vroeg dus moet goed slapen die nacht...
Vond wel raar dat ie zei dat je niet meer af kon zeggen want ik vond dit op de site van cbr :http://www.cbr.nl/10518.pp
Kan blijkbaar gewoon geannuleerd worden zonder reden als het niet binnen 3 weken is.
Ik heb nu al 4 verschillende folders binnen.
Dus lijstjes maken. Bestellen.
7 december kerstmarkt in Aken met school.
School, heb toetsweek vanaf volgende week vrijdag tot en met de donderdag erop.
Daarna nog 2 CKV cultuurdagen voor school.
En daarna vakantie ofzo? Haha
Mijn ervaring was dat de tijd altijd om vloog in de toetsweken!