Spanningen voor de laatste dagen

Die dagen kom ik wel door met het indelen van vuurwerk, maken van projectjes, etc. 'Savonds een jointje voor het slapen gaan, dan zit het wel goed ;)

Pff ik heb dubbel spanning die dagen de 30e december om 8uur s'ochtends afrijden voor de auto, Heb iets te snel oke gezegd, heb er nu helemaal niet zoveel trek in om op die dag en tijdstip af te gaan rijden, kon het niet meer afzeggen volgens mij rij instructeur, nu moet ik er maar het beste van maken en zorgen dat ik het jaar goed afsluit.

Let je wel goed op, een hobby is een hobby, en je school is je toekomst.
Laat je cijfers niet onder je hobby lijden.

Wow..Ik weet niet hoe ik dit gemist kan hebben...
Ik houd de fora's toch best goed bij.
Bedankt voor de tip, deze kreeg ik ook al van mijn ouders.. Haha xD
Het gaat nu al weer beter hoor, met school.
Ik stond in de tijd van dit bericht 4 onvoldoendes...Allen 4 of lager.
Deze cijfers zijn nu weer opgehoogd naar 5en.

Haha, dit is zo herkenbaar he. In de maand december zat ik tijdens wiskunde mijn verlanglijstjes uit te rekenen hahaha.

Ga als je thuiskomt een half uurtje wat anders doen, maar daarna gewoon 2, 3 uurtjes aan je huiswerk. Er komt nog tijd zat dat je je bezig kan houden met vuurwerk :wink:

Eén voordeel heb je al: met de kerst krijg je vakantie, dus dan ben je eventjes sommenvrij. Pak na de vakantie de draad nou gewoon zo goed mogelijk op :wink:

Haha...Hetzelfde.
Als je je verveel tijdens een les gaan de gedachten naar oud en nieuw.
Dan ga je inderdaad lijstjes enz maken!

Ook jij nog bedankt voor de tip. Ik hou mezelf inmiddels de gedachte voor:
Hoe, beter de cijfers voor school, des te beter je werk, des te meer geld, des te meer vuurwerk later :D
Daarmee probeer ik er te komen (6)

En inderdaad...Met kerst gaan we los!

Pff ik heb dubbel spanning die dagen de 30e december om 8uur s'ochtends afrijden voor de auto, Heb iets te snel oke gezegd, heb er nu helemaal niet zoveel trek in om op die dag en tijdstip af te gaan rijden, kon het niet meer afzeggen volgens mij rij instructeur, nu moet ik er maar het beste van maken en zorgen dat ik het jaar goed afsluit.

Inderdaad, moet binnen 24 uur :)
Gewoon wat Propofanol oid halen bij de dokter, zeg dat het voor het rijexamen is en ze weten wat je bedoelt, verlaagd de bloeddruk :)
Werkt geweldig :D

Bij mij heerst de spanning ook maar zoals hier boove word genoemd school is ook heel belangrijk, en het gaat niet al te best. Al gaat het op dit moment al wel wat beter dus nog niet goed. Dus hier ben ik nog 3 weekjes mee bezig en dan ga ik echt aftellen en heel veel kruitsnuiven

Inderdaad, moet binnen 24 uur :)
Gewoon wat Propofanol oid halen bij de dokter, zeg dat het voor het rijexamen is en ze weten wat je bedoelt, verlaagd de bloeddruk :)
Werkt geweldig :D

Oke ik zal eens kijken of ik hiermee wat kan, is wel vroeg dus moet goed slapen die nacht...
Vond wel raar dat ie zei dat je niet meer af kon zeggen want ik vond dit op de site van cbr :http://www.cbr.nl/10518.pp

Kan blijkbaar gewoon geannuleerd worden zonder reden als het niet binnen 3 weken is.

Oke ik zal eens kijken of ik hiermee wat kan, is wel vroeg dus moet goed slapen die nacht...
Vond wel raar dat ie zei dat je niet meer af kon zeggen want ik vond dit op de site van cbr :http://www.cbr.nl/10518.pp

Kan blijkbaar gewoon geannuleerd worden zonder reden als het niet binnen 3 weken is.

Gewoon gaan zeuren bij je rijschool, anders switch je toch? of heb je een soort van pakket? anders zit je nergens aan vast :)

Ja ik zal het nog eens overleggen met hem, heb vrijdag toch rijles, is een herexamen, geen pakket of zoiets dus. heb toch liever januari...

tuurlijk kan je dat cancelen je bent ruim op tijd hiermee, het komt je instructeur gewoon lastig uit, gewoon aandringen dat hij dit moet regelen.

Multimate folder al afgelopen weekend gekregen. Van mijn vaste dealer komt hij aankomende week :P

Ik heb nu al 4 verschillende folders binnen.
Dus lijstjes maken. Bestellen.
7 december kerstmarkt in Aken met school.
School, heb toetsweek vanaf volgende week vrijdag tot en met de donderdag erop.
Daarna nog 2 CKV cultuurdagen voor school.
En daarna vakantie ofzo? Haha

De fuck! Ik besef me nu pas hoe snel de tijd gaat. Nog maar 29 dagen tot oudejaarsdag. Het gaat weer veel te snel eigenlijk :(

Ik heb nu al 4 verschillende folders binnen.
Dus lijstjes maken. Bestellen.
7 december kerstmarkt in Aken met school.
School, heb toetsweek vanaf volgende week vrijdag tot en met de donderdag erop.
Daarna nog 2 CKV cultuurdagen voor school.
En daarna vakantie ofzo? Haha

Mijn ervaring was dat de tijd altijd om vloog in de toetsweken!

Mijn ervaring was dat de tijd altijd om vloog in de toetsweken!

Dit is ook zo, je gaat naar een studieuur, 2 lesuren PTA (toetsen)
En je kan weer naar huis.
Als je goed heb geleerd is het gewoon al vakantie!

Inmiddels al 5 folders.
Waarschijnlijk zondag weer nieuwe, maandag en dinsdag ook weer nieuwe!

Ik ga mijn sticker dan maar eens opplakken, NEE geen folders JA WEL VUURWERKGERELATEERDE FOLDERTJES.

Het is echt al snel aan het gaan de tijd zeg. Het leek net gisteren dat het september was.

Back
Bovenaan