Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
wat ik doe tegen de spanning?
Op dit moment heb ik het zo achterlijk druk met een opleiding dat ik daar meer spanning van ervaar dan van oud en nieuw. Ontspannen doe ik door te wandelen of te gaan sporten. Meer dan dat gaat niet, ik zit namelijk behoorlijk vol gepland.
Boom opzetten: inplannen.
Boodschappen doen: inplannen.
Kerstcadeau's halen: ook ergens nog inplannen.
Demo bezoek: als ik tijd over heb inplannen, maar dat kan s avonds.
Kerst zelf: kan ik genieten van rust of ik zit in de boeken.
Dagen na kerst: huis opruimen, inplannen. En studeren.
En dán moeten de 3 dol dwaze dagen nog komen. Nee, ik heb genoeg spanning en die komt niet door oud en nieuw. Daar heb ik het te druk voor.
Ik zal op zoek gaan naar een beetje rust. Dat staat op het programma. Tja, dat hoort zeker bij volwassen worden?
![]()
kun je beter even van te voren uittesten wat voor jou de juiste dosis is.Inderdaad, moet binnen 24 uur
Gewoon wat Propofanol oid halen bij de dokter, zeg dat het voor het rijexamen is en ze weten wat je bedoelt, verlaagd de bloeddruk
Werkt geweldig![]()
Kheb nooit last van die spanningen ik heb niet echt een rem die zegt steek het maar niet aan.
Als ik vuurwerk wil afsteken dan doe ik dat gewoon effe en als ik gepakt word is het gewoon eventjes een boete betalen en niks aan het handje.
De kriebels zijn bij mij nog ver te zoeken, wat ik eigenlijk wel jammer vind. Over 2 weken is de dag, dat is eigenlijk nog maar heel kort.
Ik denk dat dit deels te maken heeft met het weer, het is niet echt winter weer. Ook speelt het mee dat dit jaar niet alles loopt als ik gehoopt had, de vriendengroep/familie is een stuk kleiner geworden, dus daar baal ik flink van.
Al met al weet ik zeker dat ik volgende week rond kerst kapot ga van de zenuwen voor de jaarwisseling, maar dit hoort er ook bij!