Spanningen voor de laatste dagen

Heb de folder ook binnen van mijn vaste dealer, Busscher Vuurwerk Hengelo.
Het lijstjes maken, wegstrepen en er nog meer bij opzetten en meer wegstrepen kan beginnen :D

Zodra het 1 december, pakjes avond Sinterklaas en Kerst is geweest, dan EINDELIJK bijna Oud en Nieuw is zijn de kriebels echt heel erg!! Wat is dan doe om de spanning weg te halen is rondneuzen in Vuurwerkcrew om het forum te bekijken. En slapen gaat altijd wel goed, ook al is er veel spanning!

Zoals ik had verwacht, sinterklaas zit er weer op, de eerste (natte)sneeuw is een feit, en de kerstbomenverkoop is weer gestart, het begint dus weer te kriebelen!

De dagen gaan erg snel, het lijkt wel gisteren dat de eerste aftelfilmpjes werden gepost, vandaag zijn we alweer bij dag 25.

Maandag zijn we onder de 20 dagen, en dan gaat de tijd toch wel erg snel.
Nog maar even naar school, en dan alweer vakantie!

We genieten er maar van jongens, over 26 dagen moeten we weer 365 uitzitten! :wink:

Ja, nu gaat de tijd snel.
Folders doorkijken, prijzen vergelijken, plannen maken wat af te steken en wanneer.
Elke dag vwc in de gaten houden voor produkten, filmpjes en leuke berichten.
Elk veldje onderweg lijkt uit te nodigen lekker even te stoken.
Elke dag wordt er hier thuis nu iets van schertsvuurwerk aangestoken om een beetje van de spanning weg te nemen.

wat ik doe tegen de spanning?

Op dit moment heb ik het zo achterlijk druk met een opleiding dat ik daar meer spanning van ervaar dan van oud en nieuw. Ontspannen doe ik door te wandelen of te gaan sporten. Meer dan dat gaat niet, ik zit namelijk behoorlijk vol gepland.

Boom opzetten: inplannen.
Boodschappen doen: inplannen.
Kerstcadeau's halen: ook ergens nog inplannen.
Demo bezoek: als ik tijd over heb inplannen, maar dat kan s avonds.
Kerst zelf: kan ik genieten van rust of ik zit in de boeken.

Dagen na kerst: huis opruimen, inplannen. En studeren.

En dán moeten de 3 dol dwaze dagen nog komen. Nee, ik heb genoeg spanning en die komt niet door oud en nieuw. Daar heb ik het te druk voor.

Ik zal op zoek gaan naar een beetje rust. Dat staat op het programma. Tja, dat hoort zeker bij volwassen worden?

:bye:

Jupilerfreak, plannen is hier ook heel herkenbaar en zal ook zeker bij het ouder worden horen heb ik wel eens het gevoel.
Op zoek gaan naar rust? Tja, inplannen...

Gelukkig doe ik dit jaar 4 Gym over en heb ik veel vakken af kunnen sluiten vorig jaar. Daarom heb ik maar 24 uurtjes school per week en kan veel huiswerk onder schooltijd in tussenuren doen. Dit komt mijn cijfers ten goede en daar ben ik erg blij om.

Ik besef gelukkig ook dat er belangrijkere dingen zijn dan vuurwerk maar mijn gevoel erkend dat niet altijd :P

wat ik doe tegen de spanning?

Op dit moment heb ik het zo achterlijk druk met een opleiding dat ik daar meer spanning van ervaar dan van oud en nieuw. Ontspannen doe ik door te wandelen of te gaan sporten. Meer dan dat gaat niet, ik zit namelijk behoorlijk vol gepland.

Boom opzetten: inplannen.
Boodschappen doen: inplannen.
Kerstcadeau's halen: ook ergens nog inplannen.
Demo bezoek: als ik tijd over heb inplannen, maar dat kan s avonds.
Kerst zelf: kan ik genieten van rust of ik zit in de boeken.

Dagen na kerst: huis opruimen, inplannen. En studeren.

En dán moeten de 3 dol dwaze dagen nog komen. Nee, ik heb genoeg spanning en die komt niet door oud en nieuw. Daar heb ik het te druk voor.

Ik zal op zoek gaan naar een beetje rust. Dat staat op het programma. Tja, dat hoort zeker bij volwassen worden?

:bye:

Ik ken het gevoel Jupilerfreak!
Ben dit jaar begonnen met een HBO opleiding, en ineens zit je rooster tot de nok vol.
Projecten, opdrachten, presentaties et cetera blijven elkaar opvolgen.
Daarnaast ook nog je werk, anders kan ik mijn huisje niet betalen.
Ja gaat aardig wat tijd inzitten en voor je het weet is het zo oud & nieuw.

Dus last van spanningen heb ik in ieder geval niet!

Kheb nooit last van die spanningen ik heb niet echt een rem die zegt steek het maar niet aan.
Als ik vuurwerk wil afsteken dan doe ik dat gewoon effe en als ik gepakt word is het gewoon eventjes een boete betalen en niks aan het handje.

Inderdaad, moet binnen 24 uur :)
Gewoon wat Propofanol oid halen bij de dokter, zeg dat het voor het rijexamen is en ze weten wat je bedoelt, verlaagd de bloeddruk :)
Werkt geweldig :D
kun je beter even van te voren uittesten wat voor jou de juiste dosis is.
als je dosis te hoog is uit dit zich in oa duizeligheid.
precies wat je niet wilt in de auto:p

Kheb nooit last van die spanningen ik heb niet echt een rem die zegt steek het maar niet aan.
Als ik vuurwerk wil afsteken dan doe ik dat gewoon effe en als ik gepakt word is het gewoon eventjes een boete betalen en niks aan het handje.

helemaal mee eens ik doe precies het zelfde en als de po,litie komt gewoon rennen en al ik word gepakt gewoon naar halt pas al opgepakt mee weg gekomen met een waarschuwing (ik bentwaalf dus ze zien het vaak door de vingers en anders halt)

ik kom deeze dagen door door een hele zooi sterretjes te kopen , en maak hier samen met een vriend de meest geniale Fontijnen en rookbommen van te maken .

De kriebels zijn bij mij nog ver te zoeken, wat ik eigenlijk wel jammer vind. Over 2 weken is de dag, dat is eigenlijk nog maar heel kort.

Ik denk dat dit deels te maken heeft met het weer, het is niet echt winter weer. Ook speelt het mee dat dit jaar niet alles loopt als ik gehoopt had, de vriendengroep/familie is een stuk kleiner geworden, dus daar baal ik flink van.

Al met al weet ik zeker dat ik volgende week rond kerst kapot ga van de zenuwen voor de jaarwisseling, maar dit hoort er ook bij!

De kriebels zijn bij mij nog ver te zoeken, wat ik eigenlijk wel jammer vind. Over 2 weken is de dag, dat is eigenlijk nog maar heel kort.

Ik denk dat dit deels te maken heeft met het weer, het is niet echt winter weer. Ook speelt het mee dat dit jaar niet alles loopt als ik gehoopt had, de vriendengroep/familie is een stuk kleiner geworden, dus daar baal ik flink van.

Al met al weet ik zeker dat ik volgende week rond kerst kapot ga van de zenuwen voor de jaarwisseling, maar dit hoort er ook bij!

Mee eens. Het is al over twee weken, maar de kriebels zijn er nog niet. Komt inderdaad door het weer.

Spanningen heb ik niet echt, ik moest wel op tijd m'n vuurwerk bestellen van mezelf, kan er niet tegen als er iets niet is wat ik wil.. Maar de spanning die er niet is komt ook mede door het weer en heb het veelste druk met school enzo

Over iets meer dan een week is het zo ver, hoe zijn de spanningen nu bij jullie?

Moet zeggen dat ze bij mij aardig opkomen, wil graag mijn bestellingen zo snel mogelijk nog de deur uit doen, dat ik morgen echt klaar ben en van de kerst kan genieten.

Wanneer deze afgelopen is, zijn de verkoopdagen alweer bijna aan de beurt. Als ik dit typ, en zie hoe dichtbij het is, begint het toch wel aardig te kriebelen!

Jongens, over 9 dagen balen we omdat we weer een jaar moeten wachten, dus geniet er maar van! :wink:

Back
Bovenaan