Spain Fanstyle

Deze ziet er goed uit!!, als hij goed door te lonten is dat hij zonder een pauze loopt overweeg ik em wel voor volgend jaar. (Uitwerking moet wel goed zijn natuurlijk).

Ziet er inderdaad uit als een enorm prof blokje, maar dat betekent niks (Ja meer kosten... duurder voor ons).

Groet.

Edit:
Ik moet toch zeggen dat dit op zich een slimme zet is van Katan.

Dat ''compacte, milieu vriendelijke'' is de laatste jaren een trend. Opeens verschijnt er een enorme cakebox die er uitspringt kwa formaat.
4x Fan-shape maakt hem stoer kwa uiterlijk.
Doos ziet er super uit!!

Mede door het formaat en de bovenstaande genoemde punten zal de ''normale consument'' deze veel sneller aanschaffen in vergelijking met andere cakeboxen en/of overwegen om het te kopen. De mensen zullen al snel aan grote Shells denken.

In vergelijking met de New-Moon is die enorm!! Hopen dat de uitwerkingen net zo zijn.

Hopen dat Katan een cakebox maakt van de prof serie: Iron Strobe Man, dat zal wat zijn.. (30sh in eens, 30sh in eens, 30sh in eens, geen 10 maar 30 sh in eens).

Laatst bewerkt:
Zeer gaaf blok,net als de italy waanzinnig. Doorlonten helaas bij beiden niet lekker gegaan, vond de lonten vrij kort en had ze gewoon met isolatietape verbonden. Dit was dus niet optimaal

Doorlonten was niet echt makkelijk (korte lonten) dus vandaar de pauzes er is gefilmd met een telefoon dus geen super kwaliteit.
Vond hem echt super en hij ging gelukkig niet zo snel als op de demo´s.

Ik heb zeer genoten van de box, de lontjes met twee tie-wraps vastgemaakt, met een kleine korte pauze welke het publiek zeer kon waarderen. Enorme effecten, zeker grote crackling effecten. Al met al niet verkeerd en ik vind het zeker waard om een andere van de 3 huidige fanstyles uit te proberen.

Heerlijke finalebak dit! Had hem niet doorgelont, maar achter elkaar 1 voor 1 afgestoken. Bij C gingen de 2e en 3e rij heel kort na elkaar. Verder presteerde deze prima! De reacties van het publiek zeggen genoeg denk ik. Enjoy!

A:

B:

C:

D:

Hoe was de burst van deze box?
Vergelijkbaar met de cruel traction?
Want dan schiet ik hem er volgend jaar achteraan ;)
Komt heel goed over op film in iedergeval!

Burst was best goed , vooral omdat het 10 klappen vrijwel tegelijk zijn .
Toch neem ik deze niet meer , in december leg ik liever een aantal losse waaiers achter elkaar .

Burst was best goed , vooral omdat het 10 klappen vrijwel tegelijk zijn .
Toch neem ik deze niet meer , in december leg ik liever een aantal losse waaiers achter elkaar .

Waarom neem je deze liever niet meer?
Ik vind hem best wel mooi namelijk.

Voor diegene die moeite hadden met doorlonten:
Als je een kleine opening in het label naar beneden maakt bij het visco dan kom je vanzelf een heel lang stuk quickmatch tegen. Als je die beide met elkaar verbind. (hoofdlont in het reserve lont van de cake ervoor steken)
Dan loopt deze box perfect door.

Op deze (en Malta Fan Style) de meeste reacties gehad, niemand geloofde dat dit legaal was.

Mischien leuk om er een happy thunder q achter aan te plakken of het blok in 2 delen op de splitsen.
voor in de show dat je 2 x zo breed effect krijgt

Back
Bovenaan