Spain Fanstyle

Ik snap aan 1 kant best dat mensen onder de indruk waren, maar aan de andere kant. 10 schoten tegelijk, daar moet toch echt wel meer uit te halen zijn. Bv 5 schoten in waaier vorm van de sky palms. Ik denk dat die hier speelgoed van maakt. Maar het zal wel aan mij liggen :p.

Ik vind het echt nog te mager voor 10! schoten tegelijk.

Met 10 schoten tegelijk en de boeketten van de cruelty blaas je deze fan styles allemaal weg.

En de prijs natuurlijk, dit moet echt wel voor 75-80 euro te leveren zijn.

Gewoon per 10 doorlontbakken tegelijk verkopen aan freaks.

dit moet echt wel voor 75-80 euro te leveren zijn.

Dit lijkt me heel erg onredelijk. Heb van het weekend de dummy zien staan en ze zijn echt HUGE! Voor een 120 schots waaier met 30 mm tubes is de prijs van 149.50 echt niet gek, of je het er voor over hebt is een ander verhaal maar ze zijn erg mooi dus weet zeker dat er liefhebbers voor zijn.

Een mooie bak dit, ziet er erg indrukwekkend uit. Als alle rijen normaal af gaan, is het een langdurige bak, had in mijn ogen zelfs wat sneller gemogen dan, maar niet door elkaar heen.
Dikke waaier, ben heel benieuwd naar een straatfilm, lijkt mij erg groot overkomen in de straat.

katan levert ook nog eens b2c dus de extra schakel hoeft niet betaald te worden.

Zo werkt het natuurlijk niet.
De Katan winkels kopen het vuurwerk ook gewoon in bij de importeur Katan, net als alle andere winkeliers. Dit zijn de marges en voor zo'n box is het geen gekke prijs.
Pas wanneer ze producten enkel in de eigen winkels leggen, zal zoiets sneller gebeuren.

Het klopt dat deze boxen niet goedkoop zijn, maar het zijn jaarlijks al flinke stappen in de goede richting. Voor het zogenaamde 'spektakel' vuurwerk hoeven we in ieder geval niet meer per se naar het buitenland toe. Daarbij ligt de prijs voor een 30mm tube met €1.25 bijna op €1,00. Tegenwoordig moet er al niet gek worden opgekeken van een prijs van €1,00 per schot voor een 30 mm box uit het buitenland. En die fanshape boxen schieten ook per 10 tegelijk en is het dus gauw voorbij.

Met een beetje goed uitzoeken en het hebben van kartonvoordeel is er toch een hoop mogelijk.

Ik vind 37,50, zonder korting, voor een 30 shots waaier echt niet zo'n absurde prijs als je bekijkt wat je bij andere importeurs voor een soortgelijk product zonder korting betaalt. Dat je er 4 tegelijk moet halen maakt het wel meteen een stuk duurder.

Deze tijdens de demonstratie in Steenbergen kunnen zien, wat een prachtige cake! Heerlijk tempo die misschien wat naar beneden geschroefd kan worden maar man man man wat een rammer! Gelijk besteld.

Ik heb trouwens de doos gezien, wat is deze groot!!

Ik blijf al die nieuwe boxen (van deze fan style) vet vinden. Vooral het professionele effect.

Maar ondanks het allemaal beesten zijn, zal ik toch het effect anders maken. Bijvoorbeeld 1 cake die een shot per keer schiet (dus niet steeds alles achter elkaar), dan eetje met een snellere tempo, en uiteindelijk de laatste cakes 1 rij tegelijk.

Dan duurt deze wat langer en lijkt het meer waard voor het geld.

(Ik zet het er maar op en wellicht leest Katan mee:D:p)

Even een reactie op basis van de foto's...
Maar als deze in de steekproef valt kan die dan niet afgekeurd worden op stabiliteit? Ze zien er vrij smalletjes uit! Gebruik zelf altijd een grip trouwens..

Kan iemand wat meer vertellen over de stabiliteit?

Ik denk dat dat wel goed gaat. Ze zitten per 4 tegen elkaar in een stevig kartonnen box! Zie foto startpost. Ze zitten ook nog eens in fan shape. Deze vorm komt bij altijd wat stabieler over.

Onder elke fan zit een stevig vouwvoetje en op de gebruiksaanwijzing staat ook beschreven "bescherm het artikel tegen omvallen" klem het artikel tussen vier bakstenen,maar wat hierboven al werd aangegeven het best is om de vier in de box te laten staan.

Wat een gigantisch apparaat is dit. Als de uitwerking net zo goed is als de verpakking gaat het een feestje worden!

Back
Bovenaan