W-shape? Daar leent dit product zich totaal niet voor, of wil je 3 van deze bakken in een W zetten?Mits uitgevoerd in W-shape lijkt me dit voor 90€ geen verkeerde box.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
W-shape? Daar leent dit product zich totaal niet voor, of wil je 3 van deze bakken in een W zetten?Mits uitgevoerd in W-shape lijkt me dit voor 90€ geen verkeerde box.
Wat was het productiejaar?
W-shape? Daar leent dit product zich totaal niet voor, of wil je 3 van deze bakken in een W zetten?
de film overtuigd me nog niet helemaal. Toch maar eens in het echt bij een demo oid bekijken. Ik ga er natuurlijk wel van uit dat die er dit jaar zullen zijnJammer genoeg niet de Row @ Once versie, maar wel echt een super box. Vind af en toe wel de pauzes te lang tussen de rijen.
Het is een top box alleen laat ik hem staan voor de prijzen die er voor gevraagd worden.
Ik heb dit precies het zelfde, heb ondertussen de Germany Fanstyle al wel besteld. Maar ik twijfel hier nog wel over.Heb hier eigenlijk ook al zo vaak naar gekeken maar nooit gekocht.
Nu zie ik hem staan voor 129,- en moet ik het toch maar eens doen denk ik.
Haha toevallig, keek toenstraks ook naar de germany fanstyle die is ook wel dik.Ik heb dit precies het zelfde, heb ondertussen de Germany Fanstyle al wel besteld. Maar ik twijfel hier nog wel over.