Spain Fanstyle

Jammer genoeg niet de Row @ Once versie, maar wel echt een super box. Vind af en toe wel de pauzes te lang tussen de rijen.

Jammer genoeg niet de Row @ Once versie, maar wel echt een super box. Vind af en toe wel de pauzes te lang tussen de rijen.
de film overtuigd me nog niet helemaal. Toch maar eens in het echt bij een demo oid bekijken. Ik ga er natuurlijk wel van uit dat die er dit jaar zullen zijn :D

Het is een top box alleen laat ik hem staan voor de prijzen die er voor gevraagd worden.

Ik heb hem gelukkig nog voor 115 euro mee kunnen pakken, in 2019 toen ik hem besteld had is hij niet geleverd. Dus hoop hem nu toch echt voor de eerste keer te kunnen ervaren.

ik had hem graag dit jaar weer gehad maar 200 euro vind ik echt teveel van het goede, nu maar naar producten uitkijken die ik nog nooit heb gehad.

Geen fan van Spaanse scheidrechters, wel van deze Spain Fanstyle box ;)

Verkeerd in de planning gekeken, hij kwam vandaag haha.

Als compound, met die pauzes, en de zshape ipv fshape lang niet zo gaaf als ie vroeger was toen je 'm zelf doorlontte en fs was

Blijft een dikke cakebox, welke ik nog nooit heb gehad, maar keer op keer op films indrukwekkend overkomt. Mits de prijs goed is, toch eens meepakken!

Heb hier eigenlijk ook al zo vaak naar gekeken maar nooit gekocht.
Nu zie ik hem staan voor 129,- en moet ik het toch maar eens doen denk ik.

Als je hem nog nooit hebt gehad zeker doen! Ik heb hem nu al aantal jaar vast in de collectie.
Elk jaar weer dik genieten

Is er nou zowel een compound versie met Z-shape (filmpje Bolle) als een compound versie met F-shape? Er is dus totaal geen touw aan vast te knopen welke shape je krijgt gegeven een bepaald productiejaar/compound etc.?

Beide versies zijn bijzonder mooi, maar mocht ik kunnen kiezen doe dan maar de F-shape.

Back
Bovenaan