Spain Fanstyle

Ik had de compound versie en na mijn weten was dat afgelopen jaar nieuw!

Foto van afgelopen jaar bijgevoegd en berichtje gestuurd of me info goed is :) _20200510_102017.JPG

Laatst bewerkt:
Even op onderzoek uitgegaan, Filmpje van ajaxciedjuhh is 2019 geupload maar de knalkoning heeft gewoon het filmpje van 2016 gepakt van vuurwerkbieb en opnieuw geupload (zijn exacte zelfde filmpjes).
Ook even mijn berichtjes doorgelezen van vorig jaar en mijn filmpje betreft de nieuwe 2019 compound versie :)

Even op onderzoek uitgegaan, Filmpje van ajaxciedjuhh is 2019 geupload maar de knalkoning heeft gewoon het filmpje van 2016 gepakt van vuurwerkbieb en opnieuw geupload (zijn exacte zelfde filmpjes).
Ook even mijn berichtjes doorgelezen van vorig jaar en mijn filmpje betreft de nieuwe 2019 compound versie :)

Dan staat die vanaf nu dikgedrukt op mijn lijst! :handsup:

Ik vind de oude versie toch wat hebben. Mooi om een show mee te beginnen of ergens tussen te zetten en de nieuwe is een vette box om mee richting de finale te gaan. Voor een scherpe prijs zal ik er ook eens stevig over nadenken

Dank voor het puzzelen, mikosje. Dat brengt deze weer op de wenslijst. Ik zie hem nu hier enkel voor de prijs wat vroeger de normale vraagprijs was. Bij een goede actie eind van het jaar of volgend jaar grote kans dat die toch nog eens in de straat komt.

Wat een bak!

Helaas niet alles op de film vanwege de grote spreiding.

gaat er volgend jaar zeker weer komen!

Net weer gekocht! dit was de verrassing en het product waar iedereen nog steeds over heeft! Dit was 1 woord geweldig

Dit jaar eens proberen om wat verder weg te gaan staan! totaal niet verwacht dat hij zo breed was

Net weer gekocht! dit was de verrassing en het product waar iedereen nog steeds over heeft! Dit was 1 woord geweldig

Dit jaar eens proberen om wat verder weg te gaan staan! totaal niet verwacht dat hij zo breed was

Mede op basis van jouw film deze box ook gekocht. Heerlijke box, imposant, lekker tempo, goed breed en dikke effecten. Vet!!

Wauw deze was ooit goed!
Maar op het bovenstaande filmpje vind ik hem zelfs super!
Toch maar weer eens aanschaffen

Deze mee kunnen pakken in de holten actie voor een mooie prijs, ben erg benieuwd ernaar! Hoop de versie mee te krijgen die per row schiet, dat is toch de meest indrukwekkende. Fingers crossed, nu maar even genieten van de films in dit topic.

De at once versie is wel dikker dan de z shape variant. Heb zelf dit jaar de z shape variant gezien, die is overigens ook genieten.

Back
Bovenaan