Sonnet 9

6,60 per single shot, dat valt op zich mee? De gemiddelde single shot is 5 euro. Deze zitten per 9 verpakt, ik denk dat dit het vervoer ook duurder maakt?
In de freakactie waren ze rond de 45-50 euro, dan kom je rond de 5 euro per stuk uit.
Ik vind ze zelfs in de freak nog te duur. als dit pakket rond de 30 a 35 euro zou liggen zou de prijs in mijn ogen reëler zijn. De single shots van bijv. funke of luypears ( welke denk ik ongeveer in dezelfde kwaliteitsklasse zitten) zijn ongeveer 4 euro per single shot.

Voor de rest is natuurlijk iedereen vrij om dit bedrag er wel voor te betalen of zelfs nog meer. ik laat ze in ieder geval liggen dit jaar ondanks ik ze er goed vind uitzien. de prijs is voor mij te hoog.

Ik vind ze zelfs in de freak nog te duur. als dit pakket rond de 30 a 35 euro zou liggen zou de prijs in mijn ogen reëler zijn. De single shots van bijv. funke of luypears ( welke denk ik ongeveer in dezelfde kwaliteitsklasse zitten) zijn ongeveer 4 euro per single shot.

Voor de rest is natuurlijk iedereen vrij om dit bedrag er wel voor te betalen of zelfs nog meer. ik laat ze in ieder geval liggen dit jaar ondanks ik ze er goed vind uitzien. de prijs is voor mij te hoog.

En volgend jaar moet je ze (laten we even zeggen voor 99% zeker) laten liggen. Het is dus nu of nooit.

Straks 69 schoon aan de haak tijdens de losse verkoop. Er zullen vast gekken zijn die het er voor neer leggen. Maar mij niet gezien.
Nu al in de webshop voor die prijs. Zou leuk zijn als ze dan ook daadwerkelijk dubbel zo mooi/groot zijn als bv van Funke want dik dubbel zo duur. Zag ze in de freak voor €45, da's nog tot daar aan toe, maar was zelf te laat. Moak nait uut, gister filmpje nog paar keer gezien en de effecten an sich spreken me ook niet erg aan. Magoe, hoop dat ze in de straat hun prijs en grootte waarmaken :thumbup:

Dat is nou een prijs waar ik ze direct voor zou aanschaffen, acceptabel €4,20 per stuk. Ik denk helaas wel dat ik die prijs nergens meer ga tegenkomen :sad:

Rond begin-midden van november zag ik ze nog wel voor rond die prijs, maar ik denk dat je helaas te laat bent inderdaad

Thanks! Dat ziet en klinkt toch wel heel erg goed! Haalt niet de Eccentric en Junk en Chili/Fall Out, maar ook niet slecht.

Laatst bewerkt:
Nette single shots, maar vind het niet echt positief verschillen t.o.v. de demo in september waarvan nog werd gezegd dat het samples waren en dat het met de productie wel goed zou zitten.

Niet bijster geweldig, ook niet bijster slecht, maar voor €69 raken ze dit niet kwijt. En dan, naar Zwitserland en Polen ofzo?

leuke single's maar te duur om aan te schaffen . voor een euro 30 had ik ze nog wel willen proberen maar voor deze prijs zijn er dit jaar betere op de markt

Back
Bovenaan