Sonnet 9

ik denk, ik denk
je doet alleen maar aannames man.

Mijn eerste gedachte: pff, waar val je over? Gelukkig staat het hele forum niet vol met aannames. Ik moet er niet aan denken wat voor een ellende dat zou zijn. Lees: we doen het allemaal in meer of mindere mate.

Inhoudelijk: zal ik dan maar zeggen dat dat wat Grizmo Raizor aanneemt ook daadwerkelijk (deels) zo is.

Los van wat hier allemaal wordt verkondigd, waarom verklaart de inmenging van GBV het (ogenschijnlijke) kwaliteitsverschil ten opzichte van vorig jaar en/of jaren ervoor? Dezelfde mensen zijn nog steeds verantwoordelijk voor de ontwikkeling, productie en kwaliteitscontrole.

Het staat idd geheel los van GBV Evolution is gewoon een merk wat inmiddels geregistreerd is en onder licentie door GBV op de markt wordt gebracht.
Wat betreft kwaliteit zou er niks veranderd moeten zijn, echter kan het altijd voorkomen dat een product minder presteert dan beoogd, echter kan het ook voorkomen dat het beter presteert.
Het is en blijft handwerk in China, en we proberen uiteraard te waken over de kwaliteit.
Producten die niet zijn zoals beoogd worden uiteraard elk jaar meegenomen in een evaluatie met onze producenten.

gr
Marchel

Ik vind het vooral leuk dat iedereen die ze niet heeft dit schijnbaar in dit topic voor zichzelf moet verantwoorden, in plaats van dat de mensen die ze wel hebben het tegenover zijn vrouw moet verantwoorden (wat normaal de gang van zaken is).

Maarja dat is mijn mening, en meningen zijn gevaarlijk hoor ik net in mijn oortje. :holland:

Ik vind het vooral leuk dat iedereen die ze wel heeft zich daarvoor lijkt te moeten verantwoorden en iedereen die ze niet heeft daar blij mee lijkt te zijn.

dan is iedereen blij. verschil moet er zijn heh.
Maar wij weten allemaal, als vuurwerkfreaks, dat geld moet rollen. Anders was het wel vierkant. Of je er dit pakket van koopt of 3600 grondbloemen. Ieder zijn prikkel zeg ik altijd :handsup:

Geen dumpactie neem ik aan? Dus we zien ze volgend jaar grootschalig op de Orthen / Evolution demo in de finale :)

Ik heb er 20 staan nu, omdat de big chill en kometenbomben er niet waren. Hoop dat dit goede vervangers zijn..

bij mij zit bij 1 van de 9 een bombette los in de buis, is dit op te lossen of?

Heb dit ook met 1 van de eccentric shots. Heb de bombette en 't afdek kartonnetje gewoon weer stevig terug gedrukt. Vervolgens heb ik hem rood gemarkeerd, want deze wil ik voor de zekerheid (ivm stijglading) toch niet in de straat afsteken.

We hebben op een demo gezien wat er dan gebeurd (eccentric), heel laag knallen. Zal die van mij ook eens aan inspectie onderwerpen.

Laatst bewerkt:
Kreeg bij Orthen idd ook de tip om de stop van bovenaf aan te duwen. Zelf meerdere loszittende bombettes aangetroffen. Iemand uit voorgaande jaren ervaring met loszittende bombettes? Alles voor de veiligheid.

Kreeg bij Orthen idd ook de tip om de stop van bovenaf aan te duwen. Zelf meerdere loszittende bombettes aangetroffen. Iemand uit voorgaande jaren ervaring met loszittende bombettes? Alles voor de veiligheid.

Dus je koopt exclusief goedgekeurd vuurwerk, wat je vervolgens zelf veilig moet maken voor gebruik?

Back
Bovenaan