Sonnet 9

Wat niet verkocht wordt in NL dit jaar gaat wel naar duitsland. Als daar de 50mm single shot verkocht mag worden:)

Paar Nederlandse (op duitse grond) grens zaakjes opengooien met F3 spul:idea:

In Duitsland is de 50mm singleshot al verboden voor consumenten.

Wat ik lees is dat de wijziging in het RACT in het voorjaar ingaat.. Maar stel dat de verkoopovereenkomst gesloten wordt voor die tijd (restvoorraad 19-20) is er geen probleem toch? Helaas sws geen nieuwe import volgend jaar :mad:

Helaas gaat die vlieger niet op want de verkoop vind plaats bij afgifte van het product.

Behalve dat effect grootte en burst niet echt overeen kwamen tussen het China filmpje en de demo waren de effecten ook niet gelijk. Zo mis ik het crackling palm effect van de laatste singleshot van het China filmpje op de demo. Sterker nog van de effecten van de samples komen er maar 5 terug op de demo. Kan Evo wellicht vertellen welke effecten er nu daadwerkelijk in het setje worden geleverd ?? Verder zijn de single shots genummerd van 1 t/m 9. Staat er strakjes ergens vermeld op de doos of op de singele shot zelf welk effect hier nu uitkomt ??

Ik heb gewoon 1 set besteld. Zullen ongetwijfeld vet zijn in de straat.
Wel jammer van de demo, want zat eerst aan meerdere te denken vanwege het verbod...
Nu maar voor safe gegaan en 5x Eccentric shots erbij gehaald.

Flinke jongens inderdaad die in een luxe verpakking komen. Toch wel zeer benieuwd maar deze, in de straat.

Als je eerder in het jaar zou bestellen,toen waren ze voor rondt de 45 grappenmaker..

Naar mijn mening nog te duur. En de advies prijs blijft natuurlijk 59 euro. Maar goed lekker doen als jij dat wil natuurlijk. Ik kan er smakelijk om lachen

Naar mijn mening nog te duur. En de advies prijs blijft natuurlijk 59 euro. Maar goed lekker doen als jij dat wil natuurlijk. Ik kan er smakelijk om lachen
6,60 per single shot, dat valt op zich mee? De gemiddelde single shot is 5 euro. Deze zitten per 9 verpakt, ik denk dat dit het vervoer ook duurder maakt?
In de freakactie waren ze rond de 45-50 euro, dan kom je rond de 5 euro per stuk uit.

Zoals je het zegt lijkt het mee te vallen, maar ik vind als je dan kritisch kijkt naar andere toppers in dit segment (ball python/kometenbombe etc) dat ze erg duur zijn. Freakprijs is nog tot daar aan toe, maar 60 piek vragen aan de gewone consument vind ik wel een beetje gortig.

Straks 69 schoon aan de haak tijdens de losse verkoop. Er zullen vast gekken zijn die het er voor neer leggen. Maar mij niet gezien.

Back
Bovenaan