Solar Storm [Spectacle Show-100]

Heb deze vorig jaar niet gekocht omdat er nog weinig demo filmpjes van waren , maar dit jaar heb ik de Solar Storm en de Euphoria ( als vervanger voor Vision of Ecstasy gekregen ) , het label van beide cakeboxen zien er echt mooi uit en ben benieuwd hoe beide cakeboxen presteren in de straat !

Kan dus wel om dat stukje verkeerde tekst gaan haha

Inmiddels is al aangegeven dat het om een ongeimpregneerd label gaat, dat vlam kan vatten. Dat is geen groot probleem, maar wel een enorme rotklus om dit probleem vóór de jaarwisseling op te lossen. Het gaat immers om een gekooide box, waardoor het proces veel tijd in beslag neemt.

Heb deze vorig jaar niet gekocht omdat er nog weinig demo filmpjes van waren , maar dit jaar heb ik de Solar Storm en de Euphoria ( als vervanger voor Vision of Ecstasy gekregen ) , het label van beide cakeboxen zien er echt mooi uit en ben benieuwd hoe beide cakeboxen presteren in de straat !

Ook weer een geweldige cakebox van Evolution dit :D

Hierbij mijn filmpje van de Solar Storm:

Beste cakebox van 2016!

Ik heb afgewacht tot er een verklaring kwam waarom deze box afgekeurd zou zijn. Na het verhaal over niet geïmpregneerde labels heb ik besloten deze gewoon te schieten. Ik heb namelijk wel gewoon de 2016 versie gekregen. Wat een prachtig ding was dit zeg, dit jaar komt hij er zeker weer.
20161230_233403.jpg

Prachtige doos ook.
20161231_122801.jpg

P.s. Deze doos is niet uit zichzelf in de fik gevlogen ondanks de ongeïmpregneerde labels.

Prima bak [2015-versie], maar had (naar aanleiding van filmpjes e.d.) boeketten e.d. wat groter verwacht. Al met al een schitterend ding, maar miste de echte wouw-factor.

Vond dit een geweldige bak eveneens als de 120 die avond! 2015 versie geschoten! Laatste 2 salvo's dacht ik ff dat ik in een crackling wolk stond!

Wat een gave bak en mooie film. Nu baal ik nog meer dat die van mij niet geleverd kon worden ...:frusty:

Prima bak [2015-versie], maar had (naar aanleiding van filmpjes e.d.) boeketten e.d. wat groter verwacht. Al met al een schitterend ding, maar miste de echte wouw-factor.

Volgens mij is er iets vreemds met deze versie, sowieso mis ik de eerste (en de mooiste imo) cake en zit cake 2, in deze dus de eerste, er 2 keer in...

Verder zie ik ook versies waarbij de laatste 2 salvo's geen echte at once salvo's zijn, maar meer rapid fire. Dan mis je ook wat spektakel denk ik.

Gelukkig was de mijne perfect en ik baal ervan dat ik hem niet op film heb (vanwege de mist, regen en kou...).

Volgens mij is er iets vreemds met deze versie, sowieso mis ik de eerste (en de mooiste imo) cake en zit cake 2, in deze dus de eerste, er 2 keer in...

Verder zie ik ook versies waarbij de laatste 2 salvo's geen echte at once salvo's zijn, maar meer rapid fire. Dan mis je ook wat spektakel denk ik.

Dat vermoeden had ik dus ook al. Dacht dat ik het verkeerd zag, maar waarschijnlijk toch niet. Had nog foto van de box en de labels op de cakes klopten verder wel. Dus geen idee wat er verkeerd is gegaan...

Dat vermoeden had ik dus ook al. Dacht dat ik het verkeerd zag, maar waarschijnlijk toch niet. Had nog foto van de box en de labels op de cakes klopten verder wel. Dus geen idee wat er verkeerd is gegaan...

Nou das niet zo moeilijk , in de fabriek hebben ze niet opgelet en gewoon de goede labels op de verkeerde cakes geplakt. Het blijft handmatige arbeid .

Nou das niet zo moeilijk , in de fabriek hebben ze niet opgelet en gewoon de goede labels op de verkeerde cakes geplakt. Het blijft handmatige arbeid .

Bij mij klopte de inhoud wel. Alleen waren de cakes verkeerd gelabeld, namelijk verkeerd om. Oorspronkelijk cake nr 6, had bij mij dus nr 1. Hierdoor begon mijn box dus met de finale. Bij de Spectacle Show 120 had ik precies hetzelfde. Ik vind de originele volgorde juist erg goed, hierdoor heb ik er toch iets minder van genoten. De boeketgrote, unieke effecten en prima burst, maakten een hoop goed.

Had er 2 in de finale van mijn show staan, wat een geweldige dozen de spctacle 100. Jammer genoeg ging er bij 1 v/d 2 boxen het reservelont niet aan van cake 1 naar 2 en stopte hierdoor dus. Verder helemaal niks op aan te merken...toppers.

Back
Bovenaan