joeyjoey
VWC lid
Had deze nog besteld op de laatste dag bij orthen. Dagje later afgekeurd jammergenoeg.
Leg wel wat bij en pak de visions of extasy wel mee. Lijkt me ook een topper!
Die vind ik zelfs nog beter

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Had deze nog besteld op de laatste dag bij orthen. Dagje later afgekeurd jammergenoeg.
Leg wel wat bij en pak de visions of extasy wel mee. Lijkt me ook een topper!
Het hele IL&T is een !@#$%^&*() instantie!, ik kan het begrijpen als een klein potje om valt en afgekeurd word, maar een box ?
en dan de manier hoe ze keuren![]()
![]()
sowiezo, de hele overheid![]()
Uhmm ik hop dat de mijne wel gewoon bij zitten heb in setempber in uitverkocht gekocht bij steenbergen of is alleen de versie van 2016 Afgekeurd?
M'n doos weten te bemachtigen bij AP Feuerwerk over de grens bij Sittard, totaal niet druk.
Zojuist de kooi eraf gehaald, maar ze lijken wat vochtig aan te voelen (of komt door kou/temp verschil?). Kan dit kwaad?
Ik hoorde dat deze is afgekeurd op basis van verkeerde tekst. Als dit zo is (zoiets onschuldigs) waarom wordt er dan zo geheimzinnig over gedaan door Evo?
Even wat openheid.
Het is niet afgekeurd om de kwaliteit.
Ook niet om de boeket groote of knal.
Maar puur om een klein puntje wat voor de toekomstige redenen nog niet naar buiten wordt gebracht.
De box is afgekeurd op gronden die nog aan te passen of aan te vechten zijn.
Echter zal het op korte termijn niet op te lossen zijn...
Dus deze box zal dit jaar niet uitgeleverd worden.
Sorry voor het ongemak.
De heren van Evo balen natuurlijk enorm.
Maar het is pure onmacht.
Dus graag niet gissen of een reden zoeken.
Zodra het allemaal duidelijk is of aangepast is komt Evolution Fireworks er vanzelf mee naar buiten.
Mvg