Solar Storm [Spectacle Show-100]

Ook een mooie bak. Alleen zelf een finale erachter zetten. Magoed een happy thunder q volstaat.
Wel een domper voor EVO net zo lekker bezig en dan dit gepest van die zweefinstantie

Jammer voor de freaks die deze doos hebben gekocht maar hoop dat Evo dit product inderdaad volgend jaar alsnog kan uitleveren. Mocht iemand van het ILT meelezen op het forum deel dan alstublieft een filmpje van jullie stooksessie zodat wij vast kunnen zien of we deze volgend jaar moeten aanschaffen :thumbsup::D:D:D #kijknaardetoekomst

Als ik 3uur de tijd had om te wachten voordat ik aan de beurt was dan had ik ze verdomme gehad. Bij Salon roger lagen de mooie zwarte dozen ....

M'n doos weten te bemachtigen bij AP Feuerwerk over de grens bij Sittard, totaal niet druk.
Zojuist de kooi eraf gehaald, maar ze lijken wat vochtig aan te voelen (of komt door kou/temp verschil?). Kan dit kwaad?

M'n doos weten te bemachtigen bij AP Feuerwerk over de grens bij Sittard, totaal niet druk.
Zojuist de kooi eraf gehaald, maar ze lijken wat vochtig aan te voelen (of komt door kou/temp verschil?). Kan dit kwaad?

Nee gewoon even uit de doos halen en bij de verwarming zetten.

Heb vandaag de 2015-versie meegekregen bij Vuurwerk Huizen. Dit terwijl ik 'm pas een paar weken geleden besteld had. Goed geregeld en bedankt Patrick! Kon ook nog kiezen voor de Visions of Ecstacy, maar toch voor de bewezen Spectacle Show 100 gekozen.

Laatst bewerkt:
Had hem in april al besteld bij Rowy. Kom ik daar gisteren.... nee hij is niet geleverd. Kon ik dus mooi mn plannen de prullenbak in gooien. Nu de Euphoria als vervanger, maar volgens mij bij lange na niet gelijkwaardig.... Baal er goed van!

Ik heb hem ook al vroeg besteld bij vuurwerkoutlet Groningen.
Bij een outlet ga je er van uit dat ze een partij opgekocht hebben en zeker kunnen leveren. Dit bleek helaas niet het geval. Denk dat ik wel een mooie vervanger heb maar ik baal er wel van.

Ik hoorde dat deze is afgekeurd op basis van verkeerde tekst. Als dit zo is (zoiets onschuldigs) waarom wordt er dan zo geheimzinnig over gedaan door Evo?

Even wat openheid.
Het is niet afgekeurd om de kwaliteit.
Ook niet om de boeket groote of knal.
Maar puur om een klein puntje wat voor de toekomstige redenen nog niet naar buiten wordt gebracht.
De box is afgekeurd op gronden die nog aan te passen of aan te vechten zijn.
Echter zal het op korte termijn niet op te lossen zijn...
Dus deze box zal dit jaar niet uitgeleverd worden.
Sorry voor het ongemak.
De heren van Evo balen natuurlijk enorm.
Maar het is pure onmacht.
Dus graag niet gissen of een reden zoeken.
Zodra het allemaal duidelijk is of aangepast is komt Evolution Fireworks er vanzelf mee naar buiten.

Mvg

Kan dus wel om dat stukje verkeerde tekst gaan haha

Back
Bovenaan