Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wat ik wel graag zou willen weten...is de solar storm nu alleen voor de Nederlandse markt afgekeurd,of geldt de afkeur ook voor de overige landen?
Zwaar kl#$@ iig dat deze topbox,waar waarschijnlijk weer niets gevaarlijks mee is word afgekeurd.
Nou ik twijfel daar soms het hardste aan. cakés die jaren mee draaien en eigenlijk niks over gemeld worden afgekeurd. En cakés waar pagina,s van vol staan die omvallen niet. Verder lijken bepaalde importeurs er een stuk beter er vanaf te komen. Ik wil geen vinger gaan wijzen. Maar ik vertrouw Het ILT zeer matig.
Nou ik twijfel daar soms het hardste aan. cakés die jaren mee draaien en eigenlijk niks over gemeld worden afgekeurd. En cakés waar pagina,s van vol staan die omvallen niet. Verder lijken bepaalde importeurs er een stuk beter er vanaf te komen. Ik wil geen vinger gaan wijzen. Maar ik vertrouw Het ILT zeer matig.
In dit topic staat afkeur Solar Storm 2016. Hoe zit het dan met de 2015 batch Spectacle Show 100? Mag die wel gewoon uitgeleverd worden? Misschien kan Marchel hier antwoord op geven.
Wat zou het geven wanneer ze voor 100% gaan keuren, wat blijft er dan over? Ik denk dat ze een beetje aan het doorslaan daarzo, gaat toch nergens meer over. Ook het keuren zelf vind ik dubieus te noemen. Zo wordt er niet consequent dezelfde omstandigheden gecreëerd zodat je natuurlijk bij bijvoorbeeld windkracht 5 en hoger een heel andere situatie hebt dan wanneer het bijna windstil is. Zo kun je natuurlijk doorgaan. Hopelijk wordt het volgend jaar anders, juist omdat we dan gewoon mogen winkelen in DLD en België en dus wat hier anders zou zijn afgekeurd, je dan toch via DLD of België kunt kopen. CE gekeurd is CE gekeurd, met een NL handleiding erop kunnen ze niet veel meer doen en is deze extra keuringsinstantie vanaf volgend jaar overbodig.