Colorful City

Oh dat zeker ja, maar had deze als finale geplanned (uitgaande van batch 2017 filmpjes) en ja... dat viel dus beetje tegen na de andere boxen :D

Deze blies de beetje concurrent van vuurwerktotaal de 1.2 spinning to colour bij ons totaal weg. Wat een machtig apparaat. De 2017 versie super!!

Ja 2017 was ook belachelijk goed afgevuld door de chinees :bonk:. Ik zie dit niet echt als een finale bak, versnelling ontbreekt daarvoor om goed af te sluiten.

Ik had ook de 2017 versie, de effecten waren groot, mooi en helder, maar vond de pauzes tussen de cakes net iets te lang. Meer mensen die dit hadden?

Nou het duurde bij mij ongeveer 3 seconden voordat de volgende cake begon terwijl ik wel onderlangs had doorgelont. Maar ik had de 2018 versie.

Ik scheur altijd met het lont mee naar onderen. Precies zo als bij alle andere boxen die ik had, maar deze had vreemd genoeg toch een kleine vertraging.

Prachtige bak. Na alle positieve verhalen er over ook maar eens aangeschaft en het was zeker genieten.
De 2017-versie:

Ik had ook de 2018 versie, hij was niet slecht maar ik was ook niet echt onder de indruk. De Profire cakes van Evo die ik had deden het bijvoorbeeld allemaal beter qua burst en spreiding. Ik had er meer van verwacht...

Ik had de 2017 versie en moet zeggen dat het echt een beest van een box was. Enorme burst en spreiding, was ook 1 van de toppers van de avond

Laatst bewerkt:
Had de 2018 versie van deze, zeker niet slecht maar kon niet tippen aan de Garden Party 1 (ook 2018 batch)of de bunker blaster die ik beide na deze box afstak. Andersom had deze box tegengevallen, nu was het een mooie opbouw. Kleuren en spinners waren wel echt top, de burst was toch echt minder als van de Garden Party 1.

Ik had ook de 2018 versie, hij was niet slecht maar ik was ook niet echt onder de indruk. De Profire cakes van Evo die ik had deden het bijvoorbeeld allemaal beter qua burst en spreiding. Ik had er meer van verwacht...

Mee eens. De kleuren zijn prachtig, maar zo goed als ik op filmpjes hier voorbij zie komen was hij bij mij niet. Slecht was hij ook zeker niet, maar had er inderdaad iets meer van verwacht

Batch 2018... tja... niet slecht maar wel de tegenvaller van de avond

Had ook de 2018 en ivm de 30mm blokken als de golden age, tsunami box, 4 seasons etc waren de boeketten wel degelijk kleiner en de burst zachter. De kleuren waren wel schitterend! Had er stiekem wel beetje meer van verwacht.

Ik had ook 2018 versie, en daardoor ook een met een langzaam tempo. Effect spreiding was minimaal.

Filmpje van vannacht

Laatst bewerkt:
Ook hier de 2018 versie, en ook ik had er meer van verwacht. Niet slecht, maar dus niet die topper die ik verwacht had. Helaas een wat mindere batch.

Hier ook een 2018 versie die helaas tegen viel, zeker niet slecht, maar de spinnerz 2 collors was beter.

2017 versie was fantastisch hier! Jammer dat de 2018 duidelijk slechter is geworden, ik bestempel dit jaar als het sample/batches jaar!

Back
Bovenaan