Sky Palms

Komen niet goed tot hun recht door de wind, maar dit blok is standalone niet echt wat vind ik persoonlijk, duurt mij te lang voor er weer een nieuwe shot komt.

Ik weet niet welke cake jij gezien hebt maar met het tempo is nix mis mee hoor uit eigen ervaring en bekijk hier het laatste filmpje maar s daar schiet ie lekker door...:wink:

Hij is zeker mooi maar ik had deze juist voor het 'langzame' tempo genomen. Nou ja, als hij echt zo blijkt te zijn gaat het gewon wat verder naar achter op de "schietlijst"

Tja, het is inderdaad geen slechte cake (2014 versie even bij Gerrit navragen), maar ik vond hem juist vet door die dikke gouden palmen. Nu is het goud veel fijner en vind ik hem minder bijzonder. Even kijken of ik ze nog kan ruilen (Joy Ride neem ik dan liever).

Waarom veranderen ze nou alles. never change a winning product.
Maar moet zeggen vindt deze versie ook lang niet verkeerd hoor :P

Ik hoop toch niet dat dit de sky palms ala 2014 is. Er is vrijwel niets meer overgebleven van de oorspronkelijke cake. 3 volle doze van besteld. Ik hoop niet deze prut te krigen...

Op welke afstand is er ongeveer gefilmd trouwens?

Inderdaad ongelooflijk dat ze zo'n mooi product waar alleen maar lof over is zo gaan veranderen. Ik ga m cancellen.

Ik hoop niet deze prut te krigen...

WATTT? noem je dit prut? Ik vond de oude Sky Palms geweldig, maar de nieuwe is toch ook gewoon geweldig? Dat je hem niet neemt, omdat je de oude versie wilt is prima, maar het prut noemen? Wat mij betreft een toppertje!

Heb zelf ook karton hiervan en toch maar weer s ff navragen of dat productie 2013 is??? Je durft met gemak nix meer aan te schaffen als dat zo is...

Vind hem lang niet zo mooi als de 2013 productie. Wat zonde dat ze zo'n topcake veranderen! Hopelijk ligt het aan de camera :p

Prut gaat mij inderdaad ook wat te ver, maar waar ik echt een hekel aan heb is dat je een product koopt voor veel geld (zo'n ding kost toch meer dan 40 euro per stuk) en dan blijkt het een hele andere uitwerking te hebben dan waarvoor je m hebt gekocht. Dit was vorig jaar ook zo met de Golden Power (cake 3) en met de Billion Dollar Secret van Lesli. Daar bestel je dan twee van voor dat pixiedust effect en vervolgens blijkt het bij het afsteken een totaal ander effect te hebben plus het feit dat de hoofdlont en de reserve lont verkeerd zijn aangegeven. Ik zie dat als een minachting richting je klanten en uiteindelijk moet je het toch van je klanten hebben.

Prut gaat mij inderdaad ook wat te ver, maar waar ik echt een hekel aan heb is dat je een product koopt voor veel geld (zo'n ding kost toch meer dan 40 euro per stuk) en dan blijkt het een hele andere uitwerking te hebben dan waarvoor je m hebt gekocht. Dit was vorig jaar ook zo met de Golden Power (cake 3) en met de Billion Dollar Secret van Lesli. Daar bestel je dan twee van voor dat pixiedust effect en vervolgens blijkt het bij het afsteken een totaal ander effect te hebben plus het feit dat de hoofdlont en de reserve lont verkeerd zijn aangegeven. Ik zie dat als een minachting richting je klanten en uiteindelijk moet je het toch van je klanten hebben.

Klopt dat is dus het risico kan altijd anders uitpakken elk jaar weer.

Dat snap ik en daar heeft elke importeur het recht ook toe, maar geef dat dan wel duidelijk aan richting je afnemers.

Daar ben ik het mee eens inderdaad..je betaald uit eindelijk best veel geld en dan kan ik me voorstellen dat je als klant teleurgesteld bent al hij niet presteert zoals je had verwacht.

Back
Bovenaan